Publicerad 2010-03-27 16:48:56 i Blandade bilder 2010,

And he is gone!




  

  

Hjärtat i bilder! Ikväll blir jag ensam, tyck inte synd om mig nu! För jag fick tjata på honom att han skulle iväg med Markus och dricka några öl. Tvek hit och dit, tänk om det händer nått.. men fasiken! man kan inte tänka tänk om hela tiden! Kommer hon så kommer hon, då ringer jag. PUNKT! Bara för att jag sitter hemma, behöver verkligen inte han göra det! stackars älskling :( han har varit så snäll och tänkt på mig under hela graviditeten och inte velat dricka en droppe eller gå ut. Så nu fick ja fan tjata på honom! Han måååste ut och lämna den gravida hormonfyllda kvinnan.

Så vi fårse hur jag känner mig ikväll, känner mig lagom seg! Om ja ska till Sandra eller inte, har ju tre nya filmer här hemma som faktiskt borde ses! ^^, känner att ögonen hänger nere i knävecken idag!

Postat av: Klara

Publicerad 2010-03-27 17:36:01

Vad bra att han passar på att ta sig ut tycker jag:D Som sagt, händer det något är det ju bara att han tar sig hem.

Passa på att njut av ensamtiden du med, för snart har du någon där jämt:D

Kram!

Postat av: hannah

Publicerad 2010-03-27 18:13:23

ni är så söta ihop :) lycka till med bebben :)

Postat av: Elsie Åström

Publicerad 2010-03-28 11:13:30

Hej, fin blogg du har!

Jag gick också över tiden, hela 10 dagar! Det var så tråkigt, hoppas din väntan snart är över :)



Ha det bra!

Postat av: Nicole - Mamma till C

Publicerad 2010-03-29 09:57:50

Duktig du är som inte är ego och bara stänger in hoom :) ha det bra vännen!

Postat av: josefine

Publicerad 2010-03-29 14:09:21

Ungen har en sjukt snygg pappa iallafall

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela