Publicerad 2010-04-14 17:44:52 i Wilja 0-3 månader,

MYS med mamma är de bästa!




Just i detta skede ligger tjejen och sover SÅHÄR gott i famnen! Förstå att vara så liten? va bekvämt!! ligga och sussa sött mot ett par varma bröst (ni förstår själva grejen).. Eller ligga i en varm vagn, gosad i en filt! skrika till lite, bli uppburen och få färdigserverad buffé? man hade ju mått HUR bra som helst! :D

Idag så tog vi på skrollan och gick ut en sväng, så förbannat fint väder! men då hon varit lite snorig så ville ja inte vara ute för länge, eller träffa en massa folk. Så mötte upp Steffi och gick och satte oss på uteserveringen och tog en kaffe! lillan sov sött i vagnen hela tiden, och mamma fick sola sitt BLEKVITA ansikte! mötte erika som hade haft turen att få jävla mkt färg dom senaste fyra timmarna hon hade setat där.. Brun å fin! de e nått ja kan glömma denna sommar! ;D

Simon jobbar kväll idag, så de e bara ja å lilltjejen heeeela dagen lång! roligt sällskap? sover & skriker när hon vaknar! Men tacka gudarna för jag har internet. Så nu sitter jag här och slaviskt läser igenom alla era bloggar!
Fan va jag saknar er!

Postat av: Charlotte

Publicerad 2010-04-14 18:12:26

Vad kul att du hittat tillbaka igen,har känts lite tomt utan dina uppdateringar:)

Ta hand om dig och lilltjejen!



Ha en fortsatt bra kväll!

Postat av: Love Oliwers mamma

Publicerad 2010-04-14 18:30:18

Hey!



VA ROLIGT ATT DU KOMMER GUMMAN! :)

Ska bli så kul att träffa er :)



Tack Patricia ..jag har svårt att tro på det just nu. Jag vet inte varför men jag har mått lite dåligt över min kropp på senaste :(



Men du är så snäll, tack gumman :)

kram Love

Postat av: Jenna

Publicerad 2010-04-14 20:52:24

Hej!! Kul med lite uppdatering, om än bara för idag! =)



Patricia, du har precis fått en liten dotter, du är världens lyckligaste just nu och går igenom något som är bland det bästa man kan uppleva. Låt inte nån förstöra den här tiden nu.

Man är tillräckligt osäker på allting själv just nu, i mammarollen, hur man ska göra saker och ting. m.m. Det sista man behöver är någon som kommer med dumma kommentarer. Men som du vet har jag själv den erfarenheten och vet att det är svårt att inte ta till sig.

Du vet vad du gör bäst och hur du ska sköta ditt barn.



Till roligare ting nu! =)Jag tycker vi måste ses snart =) Ska du komma upp till Stockholm nånting?



Kram!

Postat av: Nickan

Publicerad 2010-04-14 21:02:06

Åhh vad de ser mysigt ut!

Jag njuter varje gång jag går in på din blogg och ser en uppdatering:) Ni MÅSTE fixa internet, hah!

Hoppas ni haft en lika härlig vårdag. KRAMAR

Postat av: Cecilia

Publicerad 2010-04-14 21:02:57

Måste bara säga att det är jättekul att läsa din blogg Patricia och att ni är jätte söta tillsammans!

Vad kul att det går bra för er! :)

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-04-14 22:35:02

Vi SAKNAR dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela