Publicerad 2009-09-29 10:34:16 i Livet i Gnesta,

Tisdag den 29 September 2009


Gomorgon alla besökare!

Vet ni vad jag hatar mest i hela vida världen? JO - Att man skriver ett helt inlägg, men med ETT fel tagenttryck så försvinner hela texten. Så jäkla dumt, å så jävla arg blir jag, när de verkligen inte finns tiid tiill det. Har iallafall hunnit äta frukost, vart sådär duktig och hängt en tvätt på morgonkvisten, DOCK inge kaffe denna morgon!

Ska in mot stan och möta underbara syskonbarnen och syster idag. Spatsera Södertälje lite! hoppas att de inte kommer någe regn bara. Känns som de faktiskt räcker för en stund! toookregnat varje morgon.

Och en fråga till er: Vilka är ni alla unika besökare som jag har på bloggen?

Det vore så otroligt roligt att veta vilka som följer denna blogg, så ja kan kika in och kolla era!

Vill ju inte missa en massa suuperbloggar! Så kommentera gärna. Så kikar ja in på era! =)

Så, ha en bra dag allihopp!

ta-taa!

Postat av: Klara

Publicerad 2009-09-29 11:10:59

Jag har lagt till dig på bloglovin vilket betyder att jag är en unik besökare =) Min blogg är däremot inte speciellt intressant men jag älskar din blogg verkligen :)

Postat av: Sanne

Publicerad 2009-09-29 11:22:40

Jag följer såklart din blogg, men det kanske du redan förstod :)

Kram

Postat av: Josefine

Publicerad 2009-09-29 11:49:04

Jag har fastnat för din blogg. Den är helbra och läser den dagligen! You go, girl! ;)

Min blogg är dock inget att skryta med! :P

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-29 14:47:34

Gammal klasskamrat från den kortvariga stund du gick på igelsta:)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-29 17:25:20

jag har lagt till dig på bloglovin tösen :) Så jag följer dig, haha :D

Postat av: Alexsandra

Publicerad 2009-09-29 19:39:36

får väl erkänna att jag kikar in ibland :)

Postat av: Malin

Publicerad 2009-09-30 19:22:09

Vet inte hur jag hamnat på den här bloggen men följer den gör jag iaf! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela