Publicerad 2009-09-25 09:41:56 i Livet i Gnesta,

Dåså!


Godmorgon Sverige!
Klockan är nada, och ja, jag är vaken!
Gick upp när Simon gick upp imorse, fick ångest över att jag skulle sova längre, så på med en kopp kaffe! in i duschen, å sen sitta i fosterställning i köket medans frukosten slank ner i magen!
Ska in till stan idag, möta upp Mamma en sväng, luncha och mysa. Hoppas på att få träffa Jooi också! :)

Är det bara min blogg, eller är det fleras som krånglar? går knappt att skriva, bara hoppar mellan raderna, och de går inte att skriva på rubriken? och JAG har loggat in å ut! "/ Tiips?

Haft ont i magen sen igårkväll, sticks och jäklas! vet inte va de e, å imorse så mådde jag så illa så trodde jag skulle sätta fingrarna i halsen för att de skulle gå över, börja nästan kallsvettas. Så första illamåendet på riktigt under heela graviditeten, ska inte klaga! stackars er som mår illa under hela, kan inte ens tänka mig!

Hur gör man så att dagarna ska gå fortare? Jag tänker på min bebis varje dag, alltså menar hela tiden, går inte släppa tanken, och ändå är det fem månader kvar innan mitt lilla hjärta ska titta ut? Hur har ni gjort? Har ni varit inne på alla internetsidor som finns, bara för att kolla upp veckan? Va dom skriver på alla sidor? tror ja håller på att bli knäpp. Men jag verkligen saknar min lilla! visst är det mysigt med en liten liten mage, men vääx så jag känner av dig! Och kommer förmodligen gnälla när lillen kommer att jag just saknar min mage att kramas med.

Kan man aldrig vara nöjd?
Nä hejdå!

Postat av: Cassie

Publicerad 2009-09-25 10:07:58

i början av min graviditet sökte jag på dom flesta baby sidorna blev även medlem i familjeliv.se där kan man läsa om bebisen och mamman för varje vecka :) Lycka till med graviditeten :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela