Publicerad 2009-10-13 12:20:54 i Gravid med Wilja <3,

Så himla mysigt!


Är det någon som haft denna hemma, eller har erfarenhet av den? Tycker den är så extremt fin!
Vill såklart ha en ordentlig spjälsäng, men tycker denna ser så mysig ut?
Medans man kollar på film, å lill*n sover, kan bebis gosa ner sig där? Hängandes i hörnet av vardagsrummet?
Mest för att den är så fin! 'prydnad'.

Va tycker ni?

Postat av: malin

Publicerad 2009-10-13 13:34:08

Halloj! Aha, på så vis, spännande! :)



Ja, funderar också på att börja simma, sambon vill också det =) Japp, jag vet precis var de ligger ;) hihi!



Ja de går bra, känner mig lite svullen men inte mkt annat, lite öm i brösten samt bubblig i magen. Så tror nog att jag snart börjar gå upp lite runt magen också.. för är mer "svullen" - men inte degig, utan "hård" liksom. Skum känsla =)



Vi ska på inskrivning nu på tordag nu istället, kunde inte hålla oss till nästa tisdag! haha så det blir torsdagen.. :) spännande! Den är kvar fortfarande, tog ett test igår igen ;) blir så nojjig, vill att den håller sig kvar hela tiden! Och snart vill jag bara skriiiika ut vem jag är & att vi ska ha bebis! haha. men är ju inte så svårt, slänga upp en status på facebook så vet hela världen sen! hahaha. Näe, men de e så jobbigt o vara tyst. Vi vill u berätta för våra familjer! Men ändå vänta ;)

Postat av: Boel

Publicerad 2009-10-13 14:43:24

Skit fin. Gud va gulligt. Tycker att du borde köpa den om du vill :) tänk en söt liten nalle och en bebis i den :) NAAW! Dör av gullighet hehe

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-10-13 14:47:37

haha fränt.. har sett att det börjar bli ett populärt namn, Lowe. Var inte så många som hette det när vår gosse kom 2006. :)



I morgon skulle ni på RUL eller hur?:) vad spännande. säger de könet om man frågar tro?

Postat av: Matilda - Mercedes mamma & Mini i magen

Publicerad 2009-10-13 14:59:36

Den är verkligen jättefin! Hade också velat ha en sån men känns som att de växer ur den på någon månad och så har man kastat en massa pengar i sjön liksom.. Men FIN är den iallfall, och säkert jättemysig :)

Postat av: Sanne - bloggdesigner

Publicerad 2009-10-13 15:19:20

Tycker den är jättefin! Har dock inte hört något om den och vet ingen som har den...

Postat av: Ängla Pettersson

Publicerad 2009-10-15 15:37:13

hej! :)

vi har haft en sån! dom är helt fantastisk ! hur enkel som helst och man kan ha den i flera rum.. bara köpa fler krokar och skruva upp i taket. :) jätte smidigt tycker jag! :) kramkram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela