Publicerad 2009-11-23 11:31:41 i Bara Patricia,

Alla tatueringar.





Här kommer det bilder på mina alla små rara till Klara som har frågat om vilka tatueringar jag har.
Så vi börjar med den kinatecknen. Det står för: Mamma, Pappa, Jag och gjordes i Thailand 2007 med Madde som sällskap, för full... Och kommer knappt ihåg att ja gjorde den! ;) Som tur är blev den fin.

Sen har vi mitt lilla tecken som står för: Lejonet. Gjordes med bambuskott i thailand för hand, pain in thaaa ass! men riktigt häftigt att göra. Gjordes nu februari 2009.

Sen har vi min LILLA blomma som gjordes i Bangkok 2009.

Och därefter den lilla ödlan som gjordes i Thailand 2005 tror jag? :)  De kommer mera kan ja lova!

Vill göra skriva in vår lilla tjejs namn, och sen vill ja bygga ut blomman jag har till andra sidan ryggen. Ja jag älskar tatueringar! ;) men än sålänge har ja satt dom på platser som jag KAN dölja dom om jag vill, men varför de?

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-23 22:09:16

jag vill ha nått liknande din blomma sen efter graviditeten :) jätte snygga tatueringar, speciellt blomman :)



Kram

Postat av: Nicole - mamma till C

Publicerad 2009-11-24 00:00:25

Otroligt fin den med blomman jag håller med :) har jag tyckt sen du tog den o la upp bild på fejjan.

Trodde inte att du hade så många, kommer ihåg kinestecknen från när vi gick i gymnasiet ihop

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela