Publicerad 2012-01-02 10:31:07 i Gravid med lillasyster<3,

Dagens mage & funderingar.



Godmorgon kärt folk!
Här hemma så vaknade vi innan 07.30 och jag var URTRÖTT! Även om jag fått en hel natt med sömn!
Föresten så måste jag bara säga med stolthet! Wilja har sovit i sin säng heeeela natten! ♥ annars brukar jag ta upp henne mellan 4-5 så sover hon tills vi går upp med mig. Men icke inatt! nu sov fröken.
Hon vaknade kring 01, gick runt lite med henne sen la jag ner henne igen. Poff, fan så skönt de va!

Så vad ska man göra idag? Är så urless på detta väder! ingen snö så man kan gå ut och leka, bara regn, blåst och slask. Hur gör ni?! är ni ute och leker i detta väder, VILL era barn va ute? Wilja skriker bara! in in in säger hon såfort de regnar.

Vill åka till badhuset med fröken! Men är lite rädd att vara där ensam med henne. Jag är ju inte direkt smidig om man säger så.. ifall hon springer iväg, omöjligt för mig att springa efter och halka!
Tusan. Skitväder, och skit att de är jullov. Tycker så synd om henne när vi inte har nått att göra hemma!
Aktivera henne med måla, filmer, bus funkar för ett tag. Men inte flera dagar i rad! nu har vi iallafall fått en STOR dos av bus hos syster så de räcker och blir över.. Men får ändå lite dåligt samvete må jag säga.

Föresten så växer magen så den knakar!♥ Tippar på att den gått om sf-måttet som jag hade med Wilja!
Känner mig riktigt tung, och foglossningen från helvetet gör de inte bättre. Igår föll ja ihop, klara inte av att ta ett steg frammåt. Så! Ska åka och köpa ett stödbälte nu för att se om de fungerar, har ett. Men jag hittar de inte någonstans bland alla kartonger i förrådet! + att köpa en gravidkudde att ha mellan benen. Har någon av er testat den?

Postat av: Johanna- Max mamma

Publicerad 2012-01-02 11:00:33

Jag använder en vanlig kudde mellan benen!

Sen tycker jag att du ska höra med MVC om dom har en TENS att låna ut.

Jag har köpt egen och tycker att den är det ända som hjälper!

Postat av: sara

Publicerad 2012-01-02 11:31:52

Jag har fastnat för din blogg, och tycket verkligen den är riktigt intresant att läsa!



Jag undrar, hade du och din nuvarande pojkvän inget skydd? Var det planerat?



KRAM!

Postat av: Emma

Publicerad 2012-01-02 12:06:51

Jag sov med en vanlig kudde mellan knäna och tyckte det hjälpte bra. Det är inte lätt med foglossning och ha en liten hemma!!

Postat av: Mamma till William och Wilma

Publicerad 2012-01-02 13:23:21

God eftermiddag..Fina bilder på din fina mage :) kram

Postat av: Style by Elin

Publicerad 2012-01-02 18:16:52

Fin mage du har! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela