Publicerad 2011-11-17 18:05:24 i Gravid med lillasyster<3,

- Våran vackra välskapta dotter!



Wow... jag kan inte förklara tillräckligt! Vilken otroligt vacker upplevelse som vi fick vara med om idag♥ nu när jag är hemma har jag svårt att hantera dessa känslor! vi fick nu ett litet ansikte på våran skatt som vi bär på. Den efterlängtade lilla PRINSESSAN som nu är bekräftad ligger i magen och växer sig stor! helt otroligt.

Kan inte tacka min fina svärmor tillräckligt för denna fina upplevelse som vi fick! Och det va så mysigt att ha er där. Lilla hjärtat i magen ville dock INTE sammarbeta! Både händer & fötter i ansiktet. Men vi fick se hennes alla sidor, när hon sov, när hon tittade, när hon peta finger i näsan och när hon drack!

Har nu ett TILL bf-datum! nu blev vi flyttade till den 24/2, alltså på våran ettårsdag!♥ Så nu har vi den 21, 24, & 1. Undra när hon bestämmer sig för att titta ut!

Trodde aldrig det skulle vara såhär, har en hel CD med bilder! Helt obeskrivligt.


En liten snutt på skatten i magen! Vem tror ni hon kommer likna? ♥

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-11-17 18:34:20

Ååååååh jag skulle MER än gärna vilja se en film! Gud vilka underbara bilder!!

Postat av: Lebanezza

Publicerad 2011-11-17 18:47:19

Ska vi ha länkbyte? :)

Postat av: K

Publicerad 2011-11-17 19:01:11

psst! kanske inte så bra att ditt personnummer ligger uppe :)

Postat av: Sandra - Mamma till Leon

Publicerad 2011-11-17 19:02:14

Gud så mysigt, vad söt hon är! Menar du inte BF/2- 2012 ;)

Postat av: Em - Mamma till Malva & Tvillingar i Magen.

Publicerad 2011-11-17 19:04:07

Hon är så söt! Älskar plutläpparna, haha! :D Nu hänger jag med lite bättre angående BF-datumet & hur vi kan ligga så nära varandra i veckorna, förresten ;) Men sicken liten pluttskrutta hon är, hihi. Våra pojkar vägde ju runt 800 gram för 2 veckor sedan & nu väger de 1 kg var :D Kram till er!

Postat av: Caroline Elisabeth - Mamma till Jennifer

Publicerad 2011-11-17 19:04:10

Oj vilken liten sötnos! Så himla häftigt, jag tror hon kommer bli lik sin mor. När man ser hennes profil tycker jag hon har dina drag. Underbart söt! :) Förstår att det var en häftig upplevelse!

Postat av: Carro

Publicerad 2011-11-17 19:31:24

Hon ser söt ut =)

Postat av: Lena

Publicerad 2011-11-17 19:42:10

24/2 - 2012 menar du va? Eller är det lilla wilja från när hon låg i magen? =)

Postat av: Fiddeli

Publicerad 2011-11-17 20:25:05

Ett litet tips är att radera ditt fulla personnummer som syns högst upp på bildramen i början!

Postat av: Emma

Publicerad 2011-11-17 20:36:47

Hej! Jag läser ofta din blogg men har aldrig kommenterat, så nu är det dags känner jag! Lite sent men grattis till din fina lilla dotter i magen! Vad häftigt att kunna se så tydligt hur hon ser ut. Nu ångrar jag lite att jag inte gjorde det när jag var gravid (har en liten son på 4 månader) :P

Du har en jättebra blogg som inspirerar och verkar vara en riktig supermorsa ;)

Ha det fint! :)

Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

Publicerad 2011-11-17 21:13:41

Åh helt underbart! Så söt hon är! Jag tror hon kommer likna er båda, helt klart. Ser lite storasyster i henne :D Vilken vecka är du i nu? Min fjärt vägde iaf strax under 1000g i v 27 :)



o gumman. Man ser hela ditt personnummer i videon, tänkte bara säga det. KRAM <3

Postat av: Fröken J

Publicerad 2011-11-17 22:02:40

Åh. Vad häftigt.. Vilken liten sötnos!

Postat av: Elin

Publicerad 2011-11-17 23:04:17

Vilka underbara bilder!! Det måste vara en helt magisk känsla. Tror jag måste kolla upp möjligheterna för ett sådan ultraljud här uppe i Norrland också :)

Postat av: jessica - mamma till joline

Publicerad 2011-11-17 23:37:16

tack detsamma! Älskar att kika in på din blogg och jag är så nyfiken på den lilla i magen nu också!

Jätte härliga bilder på eran tjej! nästa gång ska jag banne mig också göra ett 3D-ul :)



Kikade runt lite och kika på denna länken, den förklarar det lilla som man ska göra bra ;) http://www.designadinblogg.se/skapa-en-signatur-i-varje-inlagg



Kram

Postat av: Coquina

Publicerad 2011-11-17 23:49:23

Vad underbart, hon blir nog lika söt som sin storasyster =) Nu kan du tävla om en matkasse från mathem.se på min matblogg så kika gärna in där och tävla =)

Postat av: Veronica

Publicerad 2011-11-18 00:33:54

Tycker att munen liknar linus hehe

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-11-18 05:49:33

Har du tänkt på att eran gulle tjej kanske föds på skott dagen, det är ju skott år 2012, vad tokigt. Hur skulle det kännas? Lycka till, till dig och dina fina familj. Kram

Postat av: Finni - Elliotts morsa

Publicerad 2011-11-18 07:33:10

Åh så myysigt!



Sv; Haha nä ingen bebis här än inte. Jag är supersugen men det får vänta ett tag tills jag är klar med skolan och kommit in på universitetet. Men drömmen är att börja försöka i sommar, hihi. Får se hur det blir :)



Tack detsamma! <3

Postat av: emma, gravid i vecka 40

Publicerad 2011-11-18 08:58:52

sv: tack snälla!:)

ja jag längtade från dag ett på att magen skulle växa, men just nu önskar jag att magen inte blev större än den var i vecka 27 haha. men det är väl helt normalt kan jag tänka mig:)

du har verkligen en jättefin blogg.

kram

Postat av: naiana

Publicerad 2011-11-18 11:12:39

man ser ditt personnummer ändå på dem små bilderna.

Postat av: Jessica mamma till ella o linus

Publicerad 2011-11-18 12:01:54

Hehe är ingen som tycker om o "rätta" egentligen;) men jag tror hon har bf 2012 och inte 2010 :)



Fantastiska bilder!



Kram

Postat av: Viktoria

Publicerad 2011-11-18 13:30:35

Å vad mysigt med 3D ul!! fasiken vad jag ångrar att man inte fixade det! hade vart så kul och haft nu! så mysigt att vara gravid! grattis till graviditeten (säger det nu då det är första gången jag läser din blogg, återupptog min egen för bara några dagar sen)

Postat av: Emma

Publicerad 2011-11-25 09:43:39

Underbara bilder!! Jag ska dit nu på måndag med min tredje lilla mage, längtar som bara den! Lycka till!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela