Publicerad 2011-01-08 19:04:12 i Bara Patricia,

Lite frågor.


Namn: Patricia Nathalie Lindh.

Piercingar: HAR haft i tunga, ögonbryn, läpp, näsa. HAR kvar i Naveln och i bröstvårtan.

Tatueringar: Jag har tre tecken på fotleden som betyder: Mamma, Pappa & Jag. Jag har en ödla tatuerad vid bikinilinjen, jag har en stor blomma tatuerad på halva min kropp & jag har lejonetstecken intatuerad på handleden. Min mest betydelsefulla tatuering! Gjorde den i thailand med Bambu med A.w <3

Längd: Jag är en kort tjej på 156 cm.

Skostorlek: 36/37

Hårfärg: Blond

Fräknar: Nej, TYVÄRR! så jäkla charmigt.

Motto: Må ha hänt!

Kär? Oj, just nu vet jag ingenting.

Önskar du att du bodde någon annanstans?
Ja, de önskar jag att vi gjorde.

Tycker du att du är attraktiv? Jag har ett gott självförtroende på gott & ont! men jag tycker jag ser bra ut, och jag är nöjd med mig själv. Med lite fix, så blir de ännu bättre ;)

Dricker du? Jag är inte direkt nykterist, men jag dricker inte speciellt ofta! har ju faktiskt barn nu förtiden. Och Ons-tors-fre-lör är lixom borta för ett bra tag sen.

Vilket schampo använder du? Just nu från Matrix.

Vilken parfym använder du? Calvin Clein.

Vad är du rädd för? Jag är livrädd för hajar - men har ändå simmat med dom!


Senaste...
Filmen du hyrde?
Beck!
Filmen du köpte? Beck det med.
Låten du hörde:
Billionare
Låten du laddade ner? Lars Winnerbäcks nya album.
Personen du ringde? Mimmi M
Personen som ringde dig? Pappa
TV-program du såg? Animal Planet
Person du tänkte på? Han den där söta!

Favorit...
Låt:
L.W, timglas, Nomy - Cocain <3
Sak att göra: Tänka! är en grubblare. Och shoppa!^^
Sport: Ridning - Styrke
Dryck: Latte!
Kläder: Tights
Film: För många, gladiator bla.

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke?
Ja!
Gråtit över en flicka? Ja!
Ljugit för någon? Ja!
Varit i slagsmål? Ja!
Blivit arresterad? Nästan!
Träffat någon från internet IRL? Många!

Antal...
Gånger du varit kär?

Jag har varit kär tre gånger, och tre olika kärlekar.
Den första kommer alltid betyda mkt, för de formade mig så mycket till vad kärlek va! Om de gjorde någon nytta vet jag inte, men de gills lixom inte.

Kär på riktigt, som jag då trodde va kärleken i mitt liv va Anton!
Och än idag älskar jag den människan, och kommer göra de på sätt o vis tills den dagen jag dör.
Så mycket han betydde för mig saknar ord! men jag va för ung, han va för stabil. Hur sjukt låter inte det? hade vi träffats idag så hade vi aldrig släppt varandra. De tror jag faktiskt inte! Men de va fel läge i livet. 

Sen har vi Wiljas Pappa! De va en kille jag aldrig trodde jag skulle kunna vara med. Förns jag lärde känna honom, och såg vilken fin person han faktiskt var. Jag älskar W Pappa så otroligt mycket! han har gett mig henne, inte konstigt? men han har sårat mig så förbannat mycket, så jag vet inte om de går att laga.
Men en stor skuld har jag till honom föralltid.



Gånger ditt hjärta brustit? Två gånger, den första kärleken! och den sista.
Hjärtan brustet på grund av dig? En gång, jag sårade A på ett sätt jag inte vill önska min värsta fiendé och jag kommer ångra mig sålänge jag lever. De står jag för!
Tjejer du kysst? Flera, är nog lite halvlebb på fyllan! :D
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Många, nästan alla från Gnesta som jag umgås med i dagens läge.

Senaste...

Personen du fick e-mail av?
Maria Eckervig
Personen du fick brev av? Simons Morfar & Kicki!
Personen du fick sms av? Den där killen....
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Julafton!
Saken du köpte? Dekoration till Wiljas rum :)

Postat av: Cissi - mamma till Cornelis

Publicerad 2011-01-08 19:46:26

Vad roligt. Min absoluta favoritlåt någonsin är också tomglas med LW :D den är så fantastisk! Kramar

Postat av: Helena

Publicerad 2011-01-09 21:23:34

hej undrar hur det går att amma med bröst piercing har själv två och funderar på hur det blir när man ammar :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela