Publicerad 2011-01-23 11:19:44 i Bara Patricia,

Försöka.. <3



  

  

  

  

  

Massa saker har hänt de sista veckorna! nått som jag inte har berättat. Men.. Jag och Simon ska försöka igen!
De kommer säkert bli jobbigt miljoner gånger innan de blir riktigt bra! Om man pratar med folk som har haft ett väldigt långt äktenskap så säger de flesta: Vi har har haft många jobbiga år! notera de då, inte månader. Utan ÅR!
Men jag vill kämpa!
Jag är inte beredd på att släppa dig... För trots allt, så älskar jag dig! De är dig jag vill vara med. Och vi har gått igenom så mycket tillsammans, så detta SKA vi klara! <3
Släppa allt som har hänt, och fokusera på de som kommer.

jag lovar också dig, att även jag ska bättra mig! lovar dig att aldrig ta dig för givet...
Jag kommer nu göra allt i min makt för att få de här att fungera. Och jag hoppas att även du ger allt du kan? För man kan inte vara ensam om att försöka! de går inte så bra då..

Men jag vill att du ska veta, att jag aldrig kommer att ge upp.
Jag älskar dig Simon!

Postat av: michaela

Publicerad 2011-01-23 11:35:12

jättefint att ni försöker igen :-) grattis och lycka till <3

Postat av: Malin, mamma till Jamie!

Publicerad 2011-01-23 11:43:11

Roligt att höra, lycka till :)

Postat av: E

Publicerad 2011-01-23 11:52:33

AAaaa! Jag är så glad för din skull!



Ha det så himla bra nu! Wilja verkar så himla söt!



Kram/E

Postat av: Malin

Publicerad 2011-01-23 12:03:30

Åh, va roligt att höra gumman. Skönt att ni kunnat ta ett gemensamt beslut - du är stark som orkar. Kram på dig.

Postat av: Madde

Publicerad 2011-01-23 12:34:03

Åh va skönt - man kan lyckas bara man bestämmer sig! Och som du säger ALLA förhållanden har sina nergångar likväl som uppgångar!

Jag har alltid trott att kärlek krävs hårt jobb samt beslutsamhet för att överleva efter den där första tiden när man är kär på rosa moln!

Ni klarar det bara ni vill! ALL LYCKA TILL!

Postat av: naiana mendoca

Publicerad 2011-01-23 13:13:56

JAAAAAAAAAAAAA! GO PATRICIA! HOPPAS FAN ATT NI LÖSER ALLT OCH ATT ALLT BLIR BRA!



Lycka till nu. och glöm inte att prata och låt han inte säga saker till dig som du blir sårad över , om du blir sårad, SÄG DET DÅ TILL HAN! SÅ HAN FATTAR för man säger inte: det kanske inte va en familj jag ville ha och bara sticker EN vecka innan julafton! om jag va dig skulle jag inte ta tillbaka han. för jag tycker man inte säger så! hade min kille sagt så till mig o jag hade barn med han skulle jag kasta ut han så fort så han inte hann tänka.



och en sak till: jag hoppas du inte skriver "jag älskar simon" o blir ihop med han bara för wiljas skull utan känn verkligen efter nu om du älskar han på riktigt. kram gumman. du är fan sveriges starkaste kvinna!!!!!!!!!!! så som du har kämpat o tagit hand om wilja efter att han bara stack. DU ÄR SUUUUUUUUUUUUUUUPER. FATTAR DU?! Massa kramar!



och blir det nåt bråk, prata sen om det så inte det som hände händer igen! KOM IHÅG DET!

Postat av: Malin

Publicerad 2011-01-23 13:42:24

Åhhh vad glad jag blir för din skull :D Hoppas de blir mycket bättre mellan er nu och att ni får fina år tillsammans <3

Postat av: Amanda & Oscar

Publicerad 2011-01-23 14:30:07

Hoppas att det funkar för er!

Postat av: Miia mamma till My

Publicerad 2011-01-23 15:13:01

Ååh va kul :) Jag håller tummarna att det kommer funka, för ni passar så bra ihop. Och så tror jag lilla tjejen kommer bli super glad :)

Postat av: Emeli

Publicerad 2011-01-23 16:07:23

Kämpa på, ni är jätte fina tillsammans!

Postat av: Sissela

Publicerad 2011-01-23 16:38:45

Åh!!!fan vad bra av er,ni är så starka!! Blev helt varm i kroppen nu hihi!!! Alla har vi motgångar o det finns vissa tillfällen som man kanske känner att man spyr på allt men det finns

Även dom fina stunderna <3 LYCKA TILL!!!!! Kram

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-01-23 21:03:59

Gud va kul för er! Lycka till och Grattis grattis! :)

Postat av: Alexandra

Publicerad 2011-01-23 22:43:57

Även om man inte vet vad som har hänt (Man har ju sina aningar) så tycker jag att det är bra att ni försöker igen! För er skull och framför allt för Wiljas skull! All lycka till er :)

Postat av: Cissi - Mamma till Vidar

Publicerad 2011-01-23 23:10:39

All lycka till er! :D



Lycka till!

Postat av: Alexsandra -3-barnsmamma

Publicerad 2011-01-23 23:51:16

såå GLAD jag blir för eran skull, keep up de good work!!! :)

Postat av: Fanny

Publicerad 2011-01-24 08:05:24

Blev alldeles tårögd när jag läste detta. Jag håller alla tummar i världen för att Ni ska lösa detta. Kram

Postat av: Cissi - mamma till Cornelis

Publicerad 2011-01-24 11:21:04

Åh, vad glad jag är för eran skull!

Jag hoppas att allt löser sig.



Kramar!!

Postat av: Anna

Publicerad 2011-01-24 12:22:47

Åh va bra, som tidigare sagt, du är en kämpe!

Kram

Postat av: Elise Lindell

Publicerad 2011-01-24 14:50:21

gud va glad jag blir av att höra de :D Hoppas allt löser sig ! ni kmr fixa det, de krävs många försök för få förhållet att funka :D Lycka till, nu blev jag jjätte glad :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-25 10:37:03

Stort av dig att förlåta TVÅ snesteg på så kort tid!! Skulle inte jag kunna... men du kanske skulle be honom skaffa ett annat jobb? Det är ju där det händer menar jag.

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-26 17:19:48

Varför riva upp såren igen och tro att allt är bra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela