Publicerad 2011-12-24 21:45:50 i Wilja 17-24 månader,

Julafton i bilder.











Vi har precis kommit hem efter en fantastisk dag & kväll hemma hos Linus familj!♥
Utan att behöva tänka tillbaka i tiden, så har jag precis fått uppleva den bästa julaftonen i hela mitt liv! har ätit supergod mat, gott sällskap! träffat alla nära & kära. Wilja har verkligen blivit ÖVERÖST med en massa paket! och hon har tjatat om tomten sen vi kom hem, nästa åår hjärtat så kommer tomten igen! Jag är så tacksam för hela denna dag.

Den bästa julklappen för mig, är att jag & Wilja har fått bli en del utav eran familj.
Vi har alla fått så fina presenter! Och Wilja är helt tokig och lycklig! Har inte kunnat plocka fram allt, de kommer bara snurra i skallen på henne! så vi lägger fram en sak i taget.

Tack alla ni för denna dag!

Postat av: Josefin - Mamma till melwin 100831

Publicerad 2011-12-24 23:14:08

gud vilka fina bilder, bilden på dig och linus va ju hur fin som helst.. Lyckliga familjen...<3 hoppas ni har haft en jättefin jul gumman.. magen börjar bli stoor nu.<3

Postat av: Isabelle

Publicerad 2011-12-27 17:23:13

Fina ni!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela