Publicerad 2011-12-21 20:16:34 i De bästa av Bålsta! <3,

Hemma från vår första loppis!


Nu är vi hemma efter vår första loppis-premiär! :D
Va faktiskt riktigt roligt att stå, dock så var de verkligen lite folk. Märks att det är innan löning för många, + att julen nalkas! så vi alla lät sakerna stå fram tills nästa vecka då vi kör med en till Loppis! blir att rensa igenom allting som man har hemma, och sen köra iväg allt. Ännu mer tid & rensning!

Nu ikväll är vi utan barn här hemma, dock en liten bråkig sessa i magen som snurrat omkring för fullt! Har haft förjäkla mycket sammandragningar idag.

Föresten! Wiljas JULLOV har börjat ♥ Nu är hon hemma tills den 10:e , mys.
Ni som är hemma, ska era barn gå till förskolan ändå eller får dom vara hemma med er?

Postat av: Kamilla - Mamma till Oscar och med bebis i magen

Publicerad 2011-12-21 20:58:40

Våran son kommer också få ha ett litet jullov från förskolan i mellandagarna. Tanken är att han ska börja igen den 2/1 men om bebis (BF 26/12) har kommit ut tills dess får han nog vara hemma några extra dagar när hans pappa också är pappaledig så hela familjen är samlad :)

Hoppas ni får en riktigt bra jul! Kram

Postat av: Alexsandra

Publicerad 2011-12-21 21:03:16

Ville hon får vara hemma hon oxå, mys ju!!

Postat av: Sandra - Mamma till Leon

Publicerad 2011-12-21 21:03:27

Mysigt! Leon går sin sista dag imorgon sen är han ledig till den 9 Januari, man får ju passa på att ha dom hemma nu när man kan :D SÅ MYSIGT!

Postat av: madde

Publicerad 2011-12-21 21:04:47

Nej, jag tror en massage skulle bli väldigt uppskattad! =)

Jag ska faktiskt shoppa julklappar imorgon, senaste laget men det blir mest till Melina.

Ali får nog någon parfym + kallingar, han fyller år snart också så får hitta på ngt bättre då:)

GOD JUL <3

Postat av: Wilja, mamma till Jamie!

Publicerad 2011-12-21 21:24:51

Jag är hemma under jul och har "hemstudiedagar", så ska plugga hemifrån så Jamie ska vara hemma med mig :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-12-21 21:29:06

Min son får hänga med mig på jobbet dom 2 dagarna jag

jobbar i mellan dagarna bara för att slippa dagis. Annars ska vi bara mysa :)

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-12-21 22:12:38

Jaa eller hur? de hade du fått gjort på en gång;)



Haha jag vet, magen ser mycke större ut med kläder på än utan.. ;)



hahha joo jag längtar faktiskt, jag själv tycker att jag har en "liten" mage för att vara i V28 men det kommer ju säkert bara säga POFF så har bjag en mega mage som är " ivägen";)

Postat av: Judit

Publicerad 2011-12-21 22:40:52

Snyggt skärp!!

Postat av: a

Publicerad 2011-12-21 23:29:54

Postat av: a

Publicerad 2011-12-21 23:29:54

Postat av: MANDY- Mamma till River!

Publicerad 2011-12-21 23:30:50

Så himla fin mage du har och jag uppskattar verkligen din blogg :) Jag hade själv BF 24 februari, fast iår då =) Dock så kom min lilla klimp på alla hjärtans dag istället, helt perfekt.. Kanske får ni också en alla hjärtans dag bebis hihi=)

Postat av: Emilia

Publicerad 2011-12-22 20:42:31

Åh det är ju bara så vackert när magen är så där stor att navel putar ut en liten bit. Ha en trevlig jul !! :)

Postat av: Janni

Publicerad 2011-12-23 23:04:39

Samma här. Hemma till den 11:e :) Mysigt!!

Och lediga hela denna veckan också.. det går magsjuka och ville inte riskera att vi åkte på något lagom till jul.



Ha en mysig jul. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela