Publicerad 2011-12-13 13:05:48 i Gravid med lillasyster<3,

Dagens Mammi är färdig.



Snart så ska jag gå iväg och hämta hem min lilla goding! ♥ Fårse hur de känns när jag börjar gå, kanske tar oss ner till Centrum. Är dock 1.5 km att gå, och idag har jag rätt ont. Att försöka ta av sig mina tights när jag skulle bada va inte roligt vill jag meddela. Gör så fruktansvärt ont att stå på ett ben! När all tyngd kommer på, ajaj. Detta hade jag inte med Wilja! utan har haft mkt mer besvär denna graviditet.
Dock så är kroppen mer belastad nu än då! De är trots inte allt för lång tid mellan gravditeterna, så kroppen återhämtade väl sig aldrig riktigt.

Sen så har jag lite mer kilon att bära på nu än då!
Om jag jämför med vad jag vägde i vintras, och nu. Så har jag ökat exakt: 20 kilo! och på en person som är 154 är det rätt mycket... likaså att ryggen bränner, knäna svider när jag går längre. Fy!
Summan av kardemumman är att jag har gjort en större ökning denna graviditet då jag haft lägre utgångspunkt. Men ligger på samma siffror som med Wilja! Tror jag går upp kring 70 denna gång också.

Postat av: Malin - bf 7 mars 2012

Publicerad 2011-12-13 13:49:49

Ja, haha veckorna går snabbt. Nej i vecka 21 faktiskt så har inte vetat det så jätte länge ändå. Men glad är jag! :D

Får all stöttning som finns av honom och det är jag ytterst tacksam för :)



<3

Postat av: Emma - Gravid Igen

Publicerad 2011-12-13 13:58:58

Tack så himla mycket för din kommentar :) Vi är så glada!!



Det hoppas vi är i v 12 nu så det börjar visa sig så mys är det :)



Stor kram på dig och fina magen <3

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-12-13 14:29:40

HAHAHA, söta unge!! <3:D Allt är toppen här! Mycket nu innan jul bara! Är allt bra med dig dig också? Förutom allt i inlägget ovan dårå.. ;) <3

Postat av: Carro

Publicerad 2011-12-13 16:43:35

Gick du upp 70 kilo med Wilja eller menar du att du gick upp från ex 46 kg - 70 kg?

Postat av: Malin - Mamma till Alice och Lowe

Publicerad 2011-12-14 14:16:17

Vad fin du är!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela