Publicerad 2010-10-10 10:40:52 i Wilja 6-9 månader,

Sjukstuga med feber som bov.


Vaknade inatt av att Wilja bokstavligen KOKADE! Och sprang runt hela natten och letade efter tempen. Hittade den såklart inte! Men gav Wilja en alvedon så hon kunde somna, hon va jätte gnällig och ville verkligen inte somna utan tutten i munnen. Nu på morgonen hittade jag den! Jo, i SOFFAN. Dumma jag! använde ju den där sist.

Tempade lillan nu, och jajjemen. 39.3 står de på visaren, feber feber! så idag ska vi inte röra oss utanför dörren. Tycker de bara känns konstigt då både förkylning och hostan har släppt? då får hon feber?

Nu har hon även fått Diarré... har bytt 5 blöjor sedan kl 12! Ringde Pappa, och han sa att de kunde vara tänderna. Hade också den tanken! Men jag känner inte en enda bissing på G.
Borde jag oroa mig över vad det är?


Stackars lilla älskling! ska vara din slav hela dagen och göra allt du befaller mig till.

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-10 11:11:07

Tusen tack snälla du! :) Och hoppas din sötnosa kryar på sig!

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-10-10 14:19:36

Det kanske kan va tänderna som spökar så hon får feber eller har hon fått tänder?

Postat av: Madde

Publicerad 2010-10-10 16:05:31

Tänder på G kanske? Då kan de ju få lite feber!

Hoppas det går över snart!

Postat av: Linda - Mamma till Joline

Publicerad 2010-10-10 21:17:06

Joline hade feber i veckan och då även diarré. När diarrén gick över började hon bajsa mörkgrönt/svart bajs.. mycket märkligt! Kanske är något som går!

Postat av: Miia mamma till My

Publicerad 2010-10-10 21:52:41

Ja tänder kan det ju va på g. Det kan börja ett tag innan dom kommer också. Feber o diaree är ett tecken. Men om febern inte går ner efter 3 dagar är det väl tror jag. så kan du ju ringa bvc eller sjukhuset och kolla.

Hoppas hon blir bra snart stackarn. ge Wilja en stor kram från My.

& grattis till eran dag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela