Publicerad 2010-10-28 23:13:20 i Extensions,

'REA' på isättning av EXTENSIONS!


     

JUST NU SÄTTER JAG I FÖR 500:- ISTÄLLET FÖR MELLAN 1000-1200.

SÄG TILL

Håller mellan 2-5 månader beroende på skötsel, hår, och hur mkt ditt egna växer.

Nu är det nämligen såhär. Många har frågat om mina EXTENSIONS som jag sätter i själv med KERATINVAX och värmetång.

Jag köper mitt hår från TAJMAHAL eller RAPUNZEL of Sweden
Bor ni i Stockholm så har både Skärholmen och Vårbergscentrum BRA äkta REMY hår för: 350 kr.

Nu har jag tänkt på att hjälpa er att sätta i om det är någon som vill och önskar? Istället för att betala mellan 3000-7000 på salong.

Ni köper håret, och keratinvaxet (100 kr) påse.
Så ansvarar jag för isättning/klippning etc.

Är ni intresserade så SKRIV
http://www.rapunzelofsweden.se/1/sv/products/europeiska-hartraensar.php
http://www.tajmahal.se/hair-dress-conditioner-p-215.aspx

Det tar ca 2 dagar för att håret att komma hem till brevlådan! och jag är som sagt mammaledig och har inte mkt annat att göra. Så vill ni ha håret isatt inom en vecka, så är det inga problem.

Klipper även, både tjej och kill. Finns bilder i mina kategorier på före & efterbilder.

Postat av: Jessica S. Gammal kompis

Publicerad 2010-10-29 11:22:46

Hej. Nu har jag bestämt mig. Å jag är intresserad av en hårförlängning och vore jättetacksam om du kunde hjälpa mig.

Måste bara säga att du har världens sötaste dotter.



Mvh Jessica

Postat av: Cecilia Jarl

Publicerad 2010-10-29 15:14:59

Hallå!

Hoppas allt är bra! skulle vilja ha mitt hår isatt nu :) Jag har färgat det, och det blev en aningen brunt, men det är bara toning, så jag hoppas att lite släpper. Svårt att få det exakt den färgen som det är på håret. Men du sätter ju in slingor, så det borde nog bli bra.



Extra bra om du bara tar 500:-, sparar till bröllopet, så blev lite extra glad när jag såg det :)



Hur går det med lägenheter? Vi hade två som kollade nu, och den ena tackade nej (för litet) och tyvärr så tog den som stod i andra hand lägenheten. Men som sagt ska ha er i tankarna om vi får någon som blir ledig! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela