Publicerad 2012-05-15 10:38:39 i De bästa av Bålsta! <3,

Vatten över skallen!



Ingen barnlek inte!
Ja, vad har jag gjort. JO! Tagit mig vatten över huvudet :D Knåpar ihop tider och tiden räcker inte till.
Fram till på Söndag har jag 7 hårisättningar, tacka lov att Wilja är hos Pappa Ons-Sön. Annars hade de aldrig gått! Då är morgondagen HELT fri då jag ska lämna Wilja i stan, sen ha en helkväll med Rebecca utan barn!
Ja, ni hörde rätt. Mamma ska få vara mamma för en hel kväll, och älskling är hemma med novis!
Så har dubbet upp både tors-fre & sön. Så bloggfronten kommer vara i botten!
Sen hela början på juni är helt smockad, fan va alla vill sätta i hår när de blir sommar :)

Igår så hade Linus båda tjejerna hemma och la dom båda!
Jag kom hem vid halvtio efter att ha pysslat med svärmor.
När jag kom hem så låg båda tjejerna sött & sov och mannen i mitt liv hade till o med hunnit raka sig och städat! Ja, honom gick de ingen nöd på.
Igår så åkte jag in till stan och träffade Mamma trots allt! Blev lite hysteriskt då vi missförstod varandra, men på mindre än 10 min va vi påväg mot tåget & ställde in övriga ärenden.

Nu så blir de NOVA-MYS för hela slanten!
Hon vaknade inte en enda gång inatt för mat, vaknade 07.30 första gången. Ih, så överlycklig för att vi får sova!
Känner att jag har mer energi & ork än någonsin.
Och jag börjar känna att jag fått lite fart i livet igen! Och jag ÄLSKART. Inte bara är hemma, utan gör saker!
Fan så man behöver de för att inte gå in i väggen...

Postat av: Amanda - Mamma till Aurora, född 20/1-12 ♥

Publicerad 2012-05-15 13:30:44

Du har så underbart vackert hår! Älskar färgen :)



ps. har du tagit en titt på mina frågor, eller har du missat det? är det så att du inte vill svara på dom är det ju bara att säga till :)



kram

Postat av: Cathi

Publicerad 2012-05-15 14:38:49

Har du jobbat som frisör innan mammaledigheten? :)

Postat av: Linda - När 4 vill bli 5

Publicerad 2012-05-15 18:33:29

Full fart alltså :-)

Postat av: Tina

Publicerad 2012-05-15 18:51:44

Fin bild på dig :)

Postat av: Isabell - mamma till Embla

Publicerad 2012-05-16 10:25:07

Härligt med lite egentid :)

Postat av: a

Publicerad 2012-05-16 13:28:45

Har du ett ärr på bröstkorgen?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela