Publicerad 2012-05-13 17:43:58 i Smycken made by mammasangel,

Smycken till försäljning



Smycke med två rader, frostade glaspärlor, kristallpärlor, lila & genomskinliga & metallpärlor.
Berlock med ram, och sen en budskapsring med ordet: HOPE på.
135:-

Smycke en rad. Frostade glaspärlor, kristallpärlor & mellandelar.
En berlock med en silvrig ram!
115:-


Smycke som ovan på ett ungefär, men med två berlocker. Klocka + antikram.
120:-


Smycke, en rad. Blandade glaspärlor, runda + lila kristallpärlor. Mellan delar + hänge: LOVE.
135:-

Tvåradigt smycke med enbart kristallkulor. Budskapsringen: ÄLSKAD
150:-


Två st armband som man har tillsammans i ljusrosa/vita glaspätlor med silverkulor.
Hänge Hjärta & antikram:
140:-

Smycke en rad, kristallkulor, runda släta glaskulor. Mellandelar och stora silverkulor.
Hänge: PRINCESS
135:-

Smycke med lila frostkulor, glaskulor, silvriga mellandelar.
Hänge: ett UR.
100:-


Smycke, en rad. Glaskulor i olika nyanser utav grönt, kristallkulor.
Hänge: LOVE & made whit love.

100:-

Så!
Nu har jag äntligen kunnat lägga upp smyckena, många har frågat om jag ska börja sälja. Och ja! Lite smått. Eftersom jag gör så mycket nu, så kommer jag inte kunna använda alla! Och jag vill ju pyssla med nytt, och det kostar många kronor. Dyr hobby det här :)

Efter att ha fått hjälp med priser på smyckena så känner jag mig nu mer redo! Har fått lite experthjälp, vill inte ta för mycket och inte för lite. Eftersom materialet till smyckena kostar en del. Berlocker och hängen, + vissa pärlor kostar mer än andra.
Därför skiljer det sig lite i pris! De armbanden som är dyrare, så handlar de om dyrare delar + mer tid.

EFTERSOM JAG ENDAST GÖR DESSA SÅ HAR JAG INTE FLER SOM SER LIKADANA UT.
Och de är lite det som är min tanke! De ska va unikt, och de är ingen annan som kommer bära de smycket som du har på dig.
Så de är lite först till kvarn! Självklart kan jag göra ett som påminner om något annat, men inte precis likadant då de kan vara svårt att hitta delarna.
Så är ni intresserade så skriv en kommentar om NUMMER på smycket så jag vet!


Jag skickar smyckena direkt efter jag sett pengarna, och frakten ska jag ta reda på.
Det kommer skickas i små smyckespåsar självklart!
Mer frågor ang betalning och adress kan ni ställla till mailen.
[email protected]

Postat av: Em

Publicerad 2012-05-13 17:59:23

Hej!

Smycke 5 tyckte jag var väldigt fint! Skulle vara en perfekt present att ge till mamma på morsdag :) maila mig gärna om ingen annan hann före. Kram

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-05-13 18:34:31

Oh jag skulle vilja köpa femman men har inte råd före fredag :)

Postat av: S

Publicerad 2012-05-13 19:53:26

Du skattar väl för pengarna du tjänar på hårförlängningar & smycken?

Postat av: Em

Publicerad 2012-05-13 21:09:13

Åh smycke 9 var superfint, vill gärna ha det om ingen annan hunnit före? Hoppas hoppas.

Postat av: PATRICIA - mamma till Wilja & Novalie

Publicerad 2012-05-13 21:33:02

Ni som undrar över om jag skattar på pengar eller inte så är det så att jag har redan talats vid med familjens revisor! Sålänge det inte överstiger 50 tusen per år, så kan jag hålla en Hobbyverksamhet!

Och jag är långt därifrån, MEN.

Jag sparar alla kvitton på allt jag gör, ifall det är så att jag en dag ska öppna något eget.



Så sluta luska på saker! Ingenting är olagligt, jag har två barn att tänka på. Så huvudet ligger lite före än vad du tror.



Tack på förhud!

Postat av: Alex

Publicerad 2012-05-13 21:55:56

Åh, att folk orkar bry sig!



Jättefina smycken. Skulle vilja ha alla. Men ekonomin sätter stopp! Lycka till!

Postat av: Katrin

Publicerad 2012-05-13 22:11:32

Jag har utmanat dig i min blogg! :)



Jättefina smycken!

Postat av: Josefin

Publicerad 2012-05-13 22:21:09

Vad du verkar ta illa vid dig vid frågan om du skattar? Det är väl inte så konstigt att man undrar det om man kanske är intresserad av att köpa något av dig? Jag skulle aldrig stödja någon "olovlig verksamhet".

Men det är ju kanonbra att du har koll på det du sysslar med :)



Tycker du gör jättefina smycken och hade gärna köpt om jag var lite mer av en smyckes-tjej ;)

Postat av: Valeria- Mamma till Williot och gravid med Skruttis

Publicerad 2012-05-14 10:06:37

Åh så fina smycken!! :) Hade så gärna velat ha ett, men ekonomin tillåter inte just nu. :(

Galet tråkigt med jag gillar att beundra bilderna på dom fina smyckena! :)

Kram till er!

Postat av: PATRICIA - mamma till Wilja & Novalie

Publicerad 2012-05-14 10:10:55

Stå för vem du är, och skriv inte bara S.

För jag har ingenting att svara till. Jag har stenkoll på vad jag ska göra, och vad jag inte ska göra. Vill du något, så kontakta mig på ärligt sätt.

Postat av: Malin

Publicerad 2012-05-14 12:31:42

Hej! Jättefina smycken!! Jag undrar vad är det för sida du beställer ifrån?

Postat av: Annika

Publicerad 2012-05-14 13:54:51

Men Gud att folk måste stoppa näsan i blöt!

Postat av: Charlotte - Ensamstående 2BarnsMamma

Publicerad 2012-05-14 20:07:07

Asså du är ju helt underbar människa! Jag vill ha typ alla men just nu har jag inte pengar till de, så jag hoppas du fortsätter för ett sånt vill jag jätte mycket ha :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela