Publicerad 2012-03-16 08:29:52 i De bästa av Bålsta! <3,

Min Pippilotta.




Mammas prinsessa igår!
Ser ni så gulligt? tror jag smäller av! Samlade äntligen ihop alla hennes 3 hårstrån på huvudet och satte dit en toffs! har jag sett en lyckligare unge? nej! TOFFSEN sa hon och ville känna på den! Satte upp en till på andra sidan. Gofia! tyvärr med våra hårgener så lär du inte få hår på något år, minst ;)

Nu vet jag va mamma menade med att alla andra barn hade fina flätor & frisyrer, medans mamma fick knåpa och kämpa ihop till en liten fjuttig toffs! åh, men de är underbart iallafall. Hon förbli bebis liiite längre! Skrutt.

Gårdagen va jätte lugn & mysig! Wilja kom hem från dagis och såg ut som hon hade hamnat i slagsmål. Rivmärke på kind och under öga! skitungar som ska slåss. Sen hennes otroligt fina blåmärke i pannan från när hon for rätt in i garderobskanten! ajaj. Linus va på träning igår, så jag och mina flickor hade en mysig tjejkväll.♥
Men sen vid 19.30 så va de MAMAS kväll & barnen sov sött.

Föresten!
Under inlägget jag la in på Pappa och Nova så fick jag nog den mest onödiga och svartsjuka kommentaren jag någonsin skådat. Snälla människa! bespar dig själv dina ord.
För jag vet, att jag har den finaste killen jag kan hitta vid min sida! Och de är mer än vad du någonsin kommer att ha. Som älskar mig för den jag är, älskar både mina dåliga & mina bra sidor! som älskar Wilja som om hon vore hans egna. Hur kan jag någonsin begära mer?
Far åt pipsvängen.

Postat av: Jenny - Mamma till en av varje i mars

Publicerad 2012-03-16 08:52:19

Så stolt och fin hon är :)!!



Bilderna på Nova och pappa är jättefina! Och visst är dom lika, båda har en sån där mystisk blick :)

Postat av: Johanna- mamma till 3

Publicerad 2012-03-16 08:53:40

Haha ja min dotter har också tre hårdtrån och hon blir tre! Hon har själv börja tycka det är jobbigt när alla andra har pippilottor och inte hon. Hennes favvo film är Barbie som rapunzel. Stackars lilla gumman. Men hon är som sin mor, jag har ju också läskigt tunt hår:(

Postat av: Mamma till Ajdin och lillebror i magen

Publicerad 2012-03-16 08:53:46

Gud vilken underbaring, så söt hon är i toffs :)



Men snälla nån, ska de kommentera din kille nu också. Så himla patetiska människor det finns. Strunt i deras kommentarer bara. Ni är en underbar liten familj, finfina allihoppa!



Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-16 09:08:26

Vilka stoora öron Wilja har :)

Postat av: Fredrika

Publicerad 2012-03-16 09:08:51

Hej, jag har inte läst din blogg så jättelänge och har aldrig kommenterat!



Har dock märkt att du får en del dumma kommentarer, sånna där som är helt oförståeliga och helt enkelt idiotiska. Jag vill inte klaga eller "säga åt dig" om vad du ska göra, men jag tycker att du inte bör kommentera tillbaka! Det kanske ger personen någon sorts vinstkänsla, eller nåt.



Skit i att kommentera det, skit i vad dem skriver för det enda som spelar roll är DINA känslor. Vem bryr sig om nån tycker att du har en ful pojkvän? Jag menar, varför skulle alla tycka att han var skitsnygg? (jag skulle då inte vilja att andra människor tycker min kille är assnygg!) Att någon är dum nog att skriva att hon tycker att du har en ful pojkvän är ju inget annat än patetiskt och ynkligt, men du behöver iaf inte sjunka till den nivån eftersom att du är bättre än det!



Jag hoppas att du tog detta på rätt sätt och att du förstår att jag inte ville något illa :) Tycker mycket om att följa din blogg! Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-16 09:20:30

Åh jo jag kan tänka mig att det måste kännas jobbigt, min syster är i samma sits, men tro mig man vänjer sig tillslut! Det är ju tur att han vill ta halva ansvaret av Wilja. Det finns skithögar som överger sina:(



Men min fundering är hur ni löst det hör med dagis varannanvecka? Går hon på två olika eller eftersom han bor 2 Tim ifrån er?



Kram och trevlig eftermiddag!

Postat av: Kamilla - Mamma till Oscar och Nicole

Publicerad 2012-03-16 09:28:50

Förstår verkligen inte vad vissa människor får ut av att lämna elaka och spydiga kommentarer.

Måste ju vara psykiskt störa människor som gör det för att sen njuta av att andra blir sårade. Fy!



Du har en jättefin familj, hoppas ni får en trevlig helg! Kram

Postat av: Ida - Mamma till Leo

Publicerad 2012-03-16 10:12:48

fy så gulligt när dem kan sätta små toffsar, och som du säger, ännu gulligare med små flätor när hon får längre hår!

Trevlig helg på er!

Postat av: Cecilia. Mamma till Lova - 110404 <3

Publicerad 2012-03-16 10:13:44

SÅ himla tråkigt att folk ska komma med onödga kommentarer! Barn är inte fula! Det är det vackraste fom finns <3

Postat av: Jennie- Mamma till Melker

Publicerad 2012-03-16 10:13:47

Jag är så sjukt imponerad av att du orkar fortsätta blogga, trots elaka kommentarer hela tiden!

Jag hoppas att du bara ruskar av dig dom! :)

Postat av: Elin

Publicerad 2012-03-16 10:45:23

Dom är så avundsjuka, att du har två underbara döttrar som är helt fulländade, en kille du älskar som älskar dig tillbaka! Hur fint är inte det?! Hon är nog så himla avundsjuk på erat liv! Att man älskar varandra precis för den man är, det är verkligen riktig kärlek och blir alltid så glad av att gå in här och kolla och läsa! Längtar tills jag blir mamma, och det har jag aldrig gjort förut! :)

<3

Postat av: Caroline

Publicerad 2012-03-16 10:57:11

Han är jättefin din Linus! :)

Postat av: Charlotte - Ensamstående 2barnsmamma

Publicerad 2012-03-16 11:05:17

Åhh så himla sött! Vilken gosig nacke hon har! :)

Postat av: Sara - Mamma till Molly ♥ och bonusen Simone ♥

Publicerad 2012-03-16 11:45:19

Herrejösses vilka små underbara sköningar till töser du har =)Bilderna ovan är hur härliga som helst. Underbara små liv <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-16 12:46:26

Så sjukt ful unge :)

Postat av: Nicole

Publicerad 2012-03-16 14:11:06

vadför skriva att hon är ful hon är underbart söt/fin gullig . nova lika så. Patricia lika så

dom är så underbart fina wilja nova patricia

Postat av: katinka, mamma till Elias och Nora

Publicerad 2012-03-16 14:24:11

lilla söta wilja <3



och du som skriver att hon är ful! du själv borde fan ta ett titt i spegeln innan du hoppar på ett barn. skäms på dig människa!!!!!!!!

Postat av: Emma

Publicerad 2012-03-16 16:34:21

Herregud människa!! Både Wilja och Nova är superfina!! Varför lägga ner tid på att vara negativ?? Det måste vara ett ganska tråkigt liv du lever när du tydligen inte har något positivt att fokusera på...?? Milde tid!

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-03-16 17:56:43

Nej du, bry dig inte om såna kommentarer! Även om det känns i hjärtat så försök att inte bry dig. Wilja är ju hur vacker som helst och även hennes lillasyster!



Människor som går på barn har fan nåt fel i skallen, barn är söta och underbara hur de än ser ut, men det som är är ju att de inte kan försvara sig. Det är riktigt fegt att gå på barn på de sättet som de här personerna gör... Ta hand om dig och dina underbara barn!



kramar

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-16 17:58:53

allt bra med dig ? ;D

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-03-16 18:13:02

Gud så söt hon är :D älskar hennes leende och de gosiga kinderna!!

Postat av: Fredrika

Publicerad 2012-03-16 19:02:09

Förstår att det är hårt att höra det om sina egna barn, men antagligen hade dem skrivit så oavsett hur dina barn hade sett ut... :(



Kram

Postat av: Ängla Norberg - Livet som mamma & fru

Publicerad 2012-03-16 19:31:00

vackra tjej! :) haha varga har lika många fjun på huvudet. :) Kan vi inte ses till veckan? :) vore sjukt roligt om Varga och Wilja får leka lite. :) kram <3

Postat av: Malin

Publicerad 2012-03-16 20:07:22

Vi har det likadant här hemma med lillans "tre hårstårn" typ ;) hihi men nu börjar man kunna sätta upp toffsar vilket är jättekul :)

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-03-16 20:40:48

Det är ju sjukt hur vackra ögon du och dina barn har! Så himla vackra färger! Vackra, vackra, vackra!

Kram

Postat av: Trees mamma i London

Publicerad 2012-03-16 23:56:43

Postat av: Trees mamma i London

Publicerad 2012-03-16 23:57:48

oj där skickades den iväg utan att jag skrev :P

Jättesööt, fick mig ett leende på läpparna! hon ser så lycklig ut din lilla wilja :)

Postat av: Tina

Publicerad 2012-03-17 10:00:10

Så himla söta bilder på din dotter:)

Postat av: Mikaela

Publicerad 2012-03-17 10:44:41

Men så sött! Dom blir snabbt så himla stora när man sätter upp håret på dom.

Postat av: Hannah

Publicerad 2012-03-18 11:20:18

Åh vad gullig! ^^

Postat av: Louise

Publicerad 2012-03-18 13:13:14

haha åhh vad söt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela