Publicerad 2012-03-26 19:38:47 i De bästa av Bålsta! <3,

Stockholmsdag <3






Phu vilken dag!
Men jag lyckades♥
Satt här hemma imorse och kände mig riktigt uttråkad! Så jag frågade min fina vän Mimmi om hon ville träffa mig och flickorna. Jajjemen!

Så vi hemma hoppade in i en dusch alla tillsammans, Wilja satt och lekte i duschen och jag hade Novis i famnen! gick alldeles strålande. Klädde på oss kläder allihop, åt en lätt lunch! (lovade Wilja en korv vid tåget....) borde jag inte ha gjort! Återkommer :P Höll Wilja vaken så hon skulle sova på tåget! tajma in hela kalaset lixom, kan ju bli en svettig historia med två barn varav den ena som AVSKYR tåg! de är ju ändå 45 minuters enkel resa.

Så när vi va klara så höll jag Wilja vaken hela vägem (20 minuter att gå till tåget), hon skrek och skrek! men jag lovade henne korven, de fick henne liiite gladare. Går in och beställer allt, när jag ska betala så inser jag: Hey! vart i helvete är kortet? jo i den andra jackan hemma....... AAARRRGH!
Så fick smått panik, men ställde mig vid bussen för att komma hem lite snabbare, Wilja var vid denna punkt hysterisk!
Ska gå in på bussen. Kommer vagnen in? Svar NEJ! På riktigt, bor jag så jävla off ute på landet att inte ens VANLIGA bussar finns..? De är ju fan LAG på att bussarna ska göras så att ALLA vagnar kommer in fick jag reda på idag också. Aja, bara att gilla läget!

Fick mig 60 minuters promenad fram och tillbaka, och fram till tåget igen! ^^, Wilja somnade sur som en liten ättika! Väl på tåget så vaknade hon när vi kom till Bro! en station sov fröken.
Men mamma hennes hade köpt en korv, så de va de första hon fick när hennes ögon slogs upp!

Resten av dagen har varit hur mysig som helst! Novis sov under hela dagen, alltså 5 timmar! Men med en matpaus i stan. Träffade min fina Mimmi & Liam! Wilja fick sina PAKET, åh! underbara going. Dom ses ju inte när hon fyller två! Så mamma fick vackert släpa med en SPARKCYCKEL och hjälm hem♥
Träffade även Mormor en snabbis som också va i stan.

Två hur snälla barn som helst, inga konstigheter! Och Wilja satt fint i vagnen både dit & hem. De gick bra de här! :D De som börja i kaos sluta i en jätte fin dag. Humöret va nere på botten och simma ett tag ;)

Postat av: Jennifer

Publicerad 2012-03-26 20:14:54

Mössan är ju bara så underbar !

Postat av: Emma

Publicerad 2012-03-26 20:17:03

Skönt att det slutade bra iaf!! :)

Postat av: MIKAELA - Mamma till Milo och Hailey

Publicerad 2012-03-26 20:19:17

Fina tjejerna :)

Postat av: Lovisa

Publicerad 2012-03-26 20:22:44

Sötungar!

Postat av: madde

Publicerad 2012-03-26 20:36:12

Så fina dina små flickor är:) Riktiga prinsessor!

Kul att du fick träffa din mamma, man förstår att det inte blir av men det är ändå "stort" av dig (lr va man ska säga) att du ändå ger henne chansen när hon själv vill.

Tiden går fort - tänk att man följt dig i mer än 2 år nu;)

Kul med sparkcykel tror vi ska köpa ngt liknande till Melina till när hon fyller 3....

Aja ville egentligen bara säga hur härligt det är att läsa att ni gör mysiga saker ist för sjukhus o sjukdom, äntligen :) Kram

Postat av: ENDENISE

Publicerad 2012-03-26 20:43:08

fina fina storesyster, så galet söt hon är ♥ blev en bra dag till slut alltså, underbart :D dumt det där med bussen, fy bubblan!!

Postat av: Susanne

Publicerad 2012-03-26 21:10:44

Vilka snygga skor wilja har! Var har du köpt dem?

Postat av: Andjela

Publicerad 2012-03-26 21:37:20

Tjejerna är så himöla söta :)

Kram på er <3

Postat av: C O R N E L I A ❤

Publicerad 2012-03-26 21:50:40

Åh vad härligt det låter! Underbart :) skönt att allt flöt på till slut. Vilka vackra bilder på wilja, hon är så sötig i den där jackan!! :) och lilltjejen ser ut att sova gott. Ligger här och kikar på alla dina fina bilder, är så sjukt förlyld och har varit superhostig i fem veckor nu, usch! Idag har jag verkligen mått sämst. Men att kika in här gör det lite bättre, mysig läsning som alltid :) stor kram! Ps. Skulle bli överlycklig om du läste och svarade på mitt mail. Du behöver inte om du inte vill! Kram

Postat av: Annika

Publicerad 2012-03-26 22:09:42

Åh så mysigt att umgås med mamma så nära! Jag gillar de relationerna och blir glad av att höra det. Wilja är så söt i sin jacka och mössa här på bilden en riktigt liten söt sockertopp! Så härligt att båda barnen är på plats igen. Hoppas ni får njuta av fina stunder tillsammans...



Kram

Postat av: Tracy

Publicerad 2012-03-26 22:27:51

Vilka vackra barn du har!!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-26 23:55:39

Vad har du för vagn? :) Kan du inte visa bild? :)

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-03-27 00:32:09

Hej :) tror du svarat på det tidigare men kan inte hitta så jag frågar ändå! Vart kommer den där stjärn filten ifrån? Jag älskar allt med stjärnor och den var super fin! :)

Postat av: Janni

Publicerad 2012-03-27 20:35:18

Den jackan är underbar.. OM Lilly inte varit en så stor tjej så hade jag köpt den direkt! Underbar!!



Fina Wilja är en lycklig tjej :)

Postat av: Trees mamma i London

Publicerad 2012-03-28 00:50:40

Åh herregud vad söta bilder!

låter som en dundermysig dag :) Ser ut som du är lika mor din också :P

Postat av: Sara - Mamma till Maja

Publicerad 2012-03-28 07:15:29

Underbart att se att ni fått snurr på tillvaron efter all sjuka. Jag har varit kass på att kommentera men jag har tänkt på er och följt uppdateringarna från sjukhuset. stackars lilltjejen. Men som sagt underbart att ni är "tillbaka" :D

Postat av: Toves mamma

Publicerad 2012-03-28 13:18:32

Jag är också lite nyfiken vad det är för vagn du har? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela