Publicerad 2012-03-12 14:40:26 i De bästa av Bålsta! <3,

Spritter av kärlek.



Fantastiska väder! Det spritter lixom i hela kroppen♥
I skrivande stund så sitter jag här hemma hos mina svärföräldrar & har varit ute och lekt hela förmiddagen med Wilja!
Nova har fått vara inne en stund med farmor, så har jag fått en stund med min prinsessa själv. Har bakat kakor i sandlådan och Wilja har även tagit fram sin trehjuling hon fått :D liiite liten ännu då hon inte riktigt når ner. Har setat på altanen och har känt hur solen verkligen har stekt i mitt skinn! jäklar va varmt och skönt de är ute, helt galet. Man blir ju SÅ glad.

Med andra ord så är detta verkligen en perfekt dag! Och självfallet så glömdes kameran hemma :/ nedrans!
Ska nog ta med kameran ut någon dag på riktigt fina vårbilder, har fått ett sånt sjukt fotosug sista veckan. Men har vart usel på att bry mig om den just nu. Kanske inte konstigt! Men inte ett enda kort är tagna på barnen ens. Då är det något som inte riktigt stämmer!

Nä nu kallar kaffekoppen på mama!

Postat av: Paulina

Publicerad 2012-03-12 15:13:49

Det heter inte setat, utan suttit. Säger du setat i verkligheten så kommer du bli utskrattad. Det måste varit den roligaste felstavningen/uttrycket i mitt liv (förlåt om jag gör mig rolig på din bekostnad) haha

Postat av: Hanna - 19 år och förlovad

Publicerad 2012-03-12 16:05:29

Ja solen kan man inte klaga på.. Ojojoj vad skönt att våren är på gång, hopefully! :D

Postat av: Ida - Mamma till Leo

Publicerad 2012-03-12 19:48:38

men herregud människa! finns det inget roligare än att du gör bort dig totalt din anonyma jävel?

blir så less på folket!

Och du Patricia, fortsätt skriv som du gör:)

Postat av: Lea

Publicerad 2012-03-12 19:51:09

Åh jag var tvungen för att titta förbi och lämna en kommentar. Ser att din dotter heter Wilja,vi väntar en liten nu i juli,som vi hade tänkt ge namnet Wilja. Och min dotter på 9 år heter Nova-Cornelia. Superfina namn ;) Jättefin blogg :)

Bor ni i uppsala?

Kram :)

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-03-12 20:37:14

Åh, det värmer i hela hjärtat att läsa din kommentar. ♥ Tack så jättemycket!!

Jag förstår att man saknar magen, den blir ju en del av en själv. Jag börjar inse det mer och mer. men vad man längtar efter innehållet ska jag säga ;) som när jag ser Novaline, guud så jag längtar själv efter att få ha ens barn i sin famn och vara nära och följa utvecklingen.

Så jag tror det är så att man inser inte hur mysigt det är med magen förens den är borta ;)

Kraam!

Postat av: Sara

Publicerad 2012-03-12 20:40:02

Här i Göteborg ha det också varit otroligt härligt ute :)

Man blir verkligen glad!!



Kramar

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-03-12 20:43:05

Gullig kommentar ovan ;) Du är inte ensam om att säga setat Patricia, kanske är ett bålsta-syndrom? :P



Sv: Så skönt att allt är bättre med lillan! Och som du skrev, att de tog er på allvar ordentligt på sjukhuset! Man vill inte ens tänka på vad som kunnat hända!! Hoppas ni alla får förbli friska så ni hinner njuta av allt nu :)



kramar <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela