Publicerad 2012-03-05 16:04:58 i De bästa av Bålsta! <3,

Sjukstuga! :(



Just nu godisar.. ♥
Jag är hemma själv med töserma idag! Och hur börjas det? En mama som hostar & har feber, en Wilja som har feber, snorar & hostar, och en Nova som är täppt :/
Känner mig rätt orkeslös & Wilja är gnällig! Har iallafall städat, hängt tvätt! Båda flickorna badade, lunch är lagad.. Nu är det soffläge, är helt svettig! Mutad w med en glass fruktsallad & glass! Funkade för en sekund.

Nova både äter & sover som en ängel, fortfarande jordens snällaste bebis.

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-05 16:24:59

men guuud..mur mår wilja egentligen?? hon e ju alltid så himla BLEK stackars:(

Postat av: PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster.

Publicerad 2012-03-05 16:52:11

Ja, förkyld & snorig som många andra!?

Postat av: Nikita

Publicerad 2012-03-05 16:53:17

Sjukstuga här med :( ush!

Krya på er!!

Postat av: Maria - Bloggdesigner

Publicerad 2012-03-05 17:35:59

Så söta bilder! Krya på er!

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-05 17:56:59

jo meen hon är ju alltid blek så blek, även när hon är frisk :'/

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-05 18:20:40

Wilja ser nog blek ut med tanke på att spädbarn brukar se lite mer bruna ut i hyn första tiden. Tycker Wilja har samma färg som alla andra barn i hennes ålder såhär i början på mars!

Postat av: PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster.

Publicerad 2012-03-05 18:27:14

Jag vet inte vad jag ska säga, men du syftar nog på något helt annat. Så prata klar språk tack!

Postat av: Kimberley

Publicerad 2012-03-05 19:30:06

men snälla! som sagt tidigare, alla barn är ju bleka så här års och även om dom skulle lyxat till det och fått fara utomlands under vintern så ska ju solskydd andvändas på så små ;)



Skriv ingen kommentar om du inte har något vettigt att säga!

Postat av: Mia

Publicerad 2012-03-05 21:08:12

Vadå, finns det dumma bebisar eller?

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-05 21:19:17

Jag säger att hon är BLEK, vad i det förstår du inte:S

Postat av: Jeanette

Publicerad 2012-03-05 21:59:55

Blek? som sagt bebisar brukar se mer lite röda ut i huden så de är mer Novalie som är lite mer röd och Wilja ser alldeles perfekt ut som hon brukar, Novalie med för den delen, som små barn ska se ut!



Ni får krya på er hela familjen & strunta i de där patetiska kommentarerna...

Postat av: Andjela

Publicerad 2012-03-05 22:41:25

Krya på er!

Kramar :)

Postat av: Emma

Publicerad 2012-03-06 06:54:16

Trist att ni blivit sjuka igen. Skönt att lillasyster är lugn iaf :)

Krya på er!!

Kram 🌸

Postat av: Sara

Publicerad 2012-03-06 08:01:34

Jobbigt att ni blivit sjuka :/

Själv ha Christian och Nathalie legat dåliga i förkylning och feber hela förra veckan!

Nu är dom friska igen vilket känns skönt!!



Kramar

Krya på er!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela