Publicerad 2012-03-29 18:42:05 i De bästa av Bålsta! <3,

Kvällen <3



De blir inte alltid som man har tänkt sig!
Men de kan bli bra ändå. Skulle nämligen göra kyckling, ris & currysås! de som är så fantastiskt gott. Speciellt om man gör såsen själv, med extra grädde, extra curry och skyn som blir kvar från kycklingen!
Men till vår besvikelse så visade de sig att riset va slut.... och vad gör man då? jo! Man tager vad man haver. Men de smakade inte illa alls! Och Wilja åt som hon aldrig sett mat tidigare, så de blev ett plus.

Pappa Nunus är hemma så som Wilja säger! men snart far han iväg igen, HA! hoppas de spöregnar ;)
Träning nalkas! Jag ska bunkra upp med en massa MYS med jäntorna! Utanför är de alldeles grått och tråkigt. Wilja och jag har precis duschat tillsammans, och jag sitter redan i pyjamas!
Ikväll är det även Biggestlooser finalen, och jag har känn på att jag inte är ensam som kommer gjo!

Idag har de varit en sjukt bra dag!
Och jag är så inivassen stolt över mina otroligt snälla barn.


FÖRESTEN!
Idag kom alla mina 550 kort från FUJIIII...
Gissa vem som ska åka till Åhléns och köpa album! Jo , the MAMA!

Postat av: Ida - Mamma till Leo

Publicerad 2012-03-29 18:53:05

Åh kan du inte lägga upp receptet? :)

Postat av: Josefine - Mamma till Molly

Publicerad 2012-03-29 19:11:42

Vart fasen hittar du inspiration till mat? Jag har NOLL inspiration, blir samma mat hela tiden, ganska tråkigt :P

Postat av: Sofi

Publicerad 2012-03-29 19:20:42

Inte läst din blogg på flera dagar så skönt att läsa ni börjar få det bra igen :) blir glad inom om mig se er ha det bra igen :) /S

Postat av: Emmelie, mamma till Ebba och Hugo

Publicerad 2012-03-29 20:19:02

Den där salladen såg helt gudomlig god ut som låg jämte =)

Postat av: Isacs Mamma

Publicerad 2012-03-30 02:00:01

Jag önskar dig en jättefin fredag!

Hoppas du får en kanon dag!



http://isacsmamma.blogg.se/2012/march/tavling-i-samarbete-med-lantlig-dekor.html

Postat av: Cherie Mårtensson - Mamma till Emma

Publicerad 2012-03-30 08:10:35

Så gott det såg ut :)



Jag fick också hem massa kort häromdagen som jag sitter och försöker få in i album :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela