Publicerad 2012-03-12 07:58:48 i De bästa av Bålsta! <3,

Hela familjen samlad.<3



Godmorgon världen!
Här började morgonen tidigt, solen lös in genom fönstret så det va bara att sätta på sig den glada minen och gå upp med lilla fröken! Vi la oss och mös en stund, och jag har bara snosat på min goda fina stora tjej.
Igår så åkte vi ner och hämtade fröken som ni vet! Jag möttes av en sovande Wilja, mamma som ville kramas!:D attans! Blev bjudna på bullar & lite kaffe hemma hos systra mi. Efter en stund så satte vi oss i bilen och styrde mot Jakobsberg! stannade en stund hos Linus mormor som fyllde 80. Fyllde magarna med lite mat & fick äta god tårta! Wilja blev helt överlycklig och ropade: Famooo & faffaa hela bilresan :D ♥

Dagen får vi se vad den kommer att bjuda på!
De blir ju fortfarande lungt för lilla Novis! Linus är hemma idag, så snart så ska vi äta en god frukost! Verkar verkligen vara toppen väder idag, så inne kommer vi nog inte sitta iallafall.

 

Postat av: Angelica - Mot min smala lycka!

Publicerad 2012-03-12 09:06:28

Underbart med fint väder nu :)

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-03-12 10:42:32

Visst är det härligt att solen kan göra än så glad :)

Hoppas ni får en toppendag ♥

Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

Publicerad 2012-03-12 11:45:16

mysigt att kunna umgås hela familjen :)

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-03-12 14:11:12

Hej,



Hoppas ni mar battre nu och att Novalie ar pa battrings vagen.



Tankte fraga, du har sa otorligt fina farger och toner pa dina bilder. Vad ar det for camera du har och vad anvander du for installningar nar du tar bilderna? Eller andrar du allt i typ photoshop?

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela