Publicerad 2012-03-15 11:20:32 i Bara Patricia,

Fantastiska läsare är vad ni är.



Morgonlyx på en Torsdag..♥

Att jag har fantastiska läsare, det visste jag. Men jag tror inte att ni förstår hur mycket ni betyder för mig.
Era värmande & stöttande ord, ni är helt otroliga. Kan inte tacka er alla tillräckligt! Jag har många läsare som klickar sig in här dag efter dag och som snart har gjort det under 3 år, sålänge som jag har bloggat. Många har försvunnit, men många har stannat kvar och följt hela vår resa dagligen. Sen har jag så många nya läsare som kommer in här & lämnar små spår efter er. Ni ska veta att era ord går rakt in i hjärtat och stannar därinne alla.
Hade det inte varit för alla er så hade jag aldrig bloggat sålänge, det är ni som fått upp ,ig igen när jag haft alla mina downs. Är er alla evigt tacksam!
Hoppas att ni alla får en jätte fin dag, för när jag kikade in här på morgonen så gjordes hela min dag.

Postat av: sofi

Publicerad 2012-03-15 11:56:02

Det är klart ingen ska få sån skit. Och då behöver man få höra att man betyder något i denna sjuka värld./S

Postat av: carrå - mamma till Isabella och gravid

Publicerad 2012-03-15 12:44:39

Åh vad har du köpt dem?? jag har isglass craving nämligen, MÅSTE HA! :D

Postat av: Jonna

Publicerad 2012-03-15 13:54:55

<3



Vad är de för gott? sån måste jag testa !

Postat av: Sara

Publicerad 2012-03-15 14:34:27

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-03-15 15:34:57

Jag har för ett tag sedan börjat läsa denna blogg och tycker att den är så bra! Jag försöker titta in så ofta det går och tycker alltid att inläggen är super! Det är så många vackra kort på barnen! Heja Heja dig! Kram

Postat av: kelli - gravid med bf i april

Publicerad 2012-03-15 16:57:03

vad glad man blir av att läsa vad du skriver :)

är himla glad att jag hittade din blogg, vissa bloggare har bara det att vad dom än skriver om så blir det bra!



kram på dig tjejen, sluta inte blogga än på ett tag iaf! :D <3

Postat av: Evelina

Publicerad 2012-03-15 17:20:24

Har inte läst din blogg så jätte länge, men har läst den ett par månader, och det är den första blogg jag läser när jag startar datorn! Jag blir så glad utav din blogg, dina bilder osv! Jag älskar din blogg, och stort lycka till i framtiden med de två söta :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-17 03:43:41

Hoppas du inte trodde att det var jag som kommenterade i inlagget ovan ;) vilka manniskor det finns, ta inte ar dig av sant skit. Sa kul att lasa om Nova nu nar de kom sa nara varandra! Stor kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela