Publicerad 2012-03-28 11:48:53 i Viktresan nedåt efter Nova,

En månad efter förlossningen!



Har helt och hållet inte tänkt på att uppdatera er om hur det går med vikten och kroppen.
Nu har det gått 4 veckor, och 22 kilo är borta! Nu ska jag ner 4 till (som är målet) innan sommaren förhoppningsvist! och sen TRÄNA på det, muskler ska skaffas.

Hittils så har jag inte gjort ett korvöre! första promenaderna har jag gjort i veckan. Vi har haft annat att tänka på! och kosten, ja ni kan tänka er.. sjukhusvistelsen så åt man bara snabbmat och godis! så har inte ändrat på något, utan kilo för kilo så har de försvunnit.
Nu är kroppen 'degig' och lös, så den ska stramas åt! Magen har gått tillbaka OTROLIGT fint tycker jag! Där är huden helt över alla förväntningar! och som ni ser, min navel... DEN GICK TILLBAKA♥

Så nu är målet att gå ner till ca
: 50, 52.

Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

Publicerad 2012-03-28 12:13:46

superfin mage :)

Postat av: Ellinor

Publicerad 2012-03-28 12:37:29

Men gud kvinna! Och du har fött två barn!?!?! Haha, syns inte ens! Måste vara jätteskönt att slippa alla bristningar och att ha gått ner dessa kilo av godis o skräpmat ;)

Postat av: Angelica- Mamma till Leia & lillasyster i magen <3

Publicerad 2012-03-28 13:05:58

Fin du är :)

Du har verkligen gått ner jättefint :)

Kan inte tro du fött för en månad sen ;D underbart =)

Kram

Postat av: Sara

Publicerad 2012-03-28 13:53:41

En herregud vilken drömkropp du ha då :-)

Du ska vara riktigt glad att kroppen din har återhämtat sig såhär bra men tanke på hur stor du va på slutet!!!

Kroppen är fantastisk!!!! :-D



Kan ju bara hålla tummarna att min återhämtar sig såhär bra, v 16 nu och hittills ett kilo ha jag gått upp :-)

Få se vart detta slutar!!



Stor kram

Postat av: <3

Publicerad 2012-03-28 14:04:17

Det kommer du att klara galant! ;) och du kommer att bli så fin så! <3 <3 <3



kraaam

Postat av: sandra & bebis i magen

Publicerad 2012-03-28 14:08:15

Syns ju inte att du haft bebbar där inne iallafall. Otroligt fin kropp :)

Postat av: Nathalie - Mamma till Travis

Publicerad 2012-03-28 14:17:54

Herregud syns ju inte att du fött 2 barn, skitsnygg kropp ju! Hot mama ;)

Postat av: Isacs Mamma

Publicerad 2012-03-28 14:52:26

Hej! får jag lov att tipsa om en tävling i min blogg där du kan vinna ett presentkort på inredning hos Lantlig dekor?



Direktlänk: isacsmamma.blogg.se/2012/march/tavling-i-samarbete-med-lantlig-dekor.html



Hej hej !

Postat av: Therese

Publicerad 2012-03-28 15:04:21

Men shiiit, vad du är duktig, hur har du kunnat gå ner sååå mkt i vikt redan? :)) Måste ju varit mkt vätska, blod osv? Man kan ju bara be å hoppas att några kilo försvinner för mig sen också efteråt :)) Vad kul att få vara sådär fin till sommaren, även fast du nyss fött :))

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-28 18:42:04

Jag måste bara säga tack, TACK för att du skiter i vad andra tycker om "olämpliga" bilder och kör ditt eger race! Du inspererar mig!

Postat av: Emma

Publicerad 2012-03-28 21:20:38

Härligt!!

Magen har ju gått tillbaka superbra!

Jag har tappat alla kilon som jag gick upp men vill tappa lite till.. Började månaden bra med förbud mot sötsaker men det höll inte så det har varit mycket godis den senaste veckan. Köpte en stooor påse idag och när den är slut så ska jag göra ett nytt försök tänkte jag... Får se hur det går..



Hur gick det med köksrenoveringen förresten? Har ni hunnit med att bli klara med allt som har hänt?

Kram

Postat av: Jeanette

Publicerad 2012-03-29 13:09:24

Shit du ser inte ens ut att ha fött två barn & absolut inte för 4 veckor sedan (stämmer?), allt har ju gått ihop superfint & bra, får jag säga de själv tycker jag inte att du behöver gå ned ett endaste kilo till för du ser redan ut att vara redo för beach 2012 ;).



Hoppas ni har de superbra, puss & kram

Postat av: jennifer - mamma i maj

Publicerad 2012-03-29 14:14:41

men snygging då! SNABBT det har gått att bli av med hela magen! klart man blir lite "degig" kan jag tänka mig. man är ju uttänjd ett antal månader :p

Om det går såhär fort för mig också att bli av med magen efter förlossningen så kommer jag jubla :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela