Publicerad 2012-03-02 19:06:18 i Novalie 0-3 månader,

En liten skönhet.



Precis... Just nu, så myser vi♥
Gosfia! så liten, men så himla älskad.

Sen saknar vi storasyster så vi spricker här hemma. Att de kan bli så tomt! Och de gör mig så ledsen att behöva lämna henne, de gör mig så ledsen över att jag inte får ha henne hos mig precis hela tiden! Även om jag vet att hon har de bra, så tar de emot. Vill ha min tjej hos mig.

Postat av: Angelica

Publicerad 2012-03-02 19:33:24

Gosnos!!

Vilken härlig bild! <3



Förstår att ni saknar storasyster, snart är hon hos er igen! <3



kramar!

Postat av: Emelie-mamma till wilde

Publicerad 2012-03-02 20:12:30

Oj va lik sin far hon är

Postat av: Maria - Bloggdesigner

Publicerad 2012-03-02 21:39:31

Underbar bild!

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-03 07:59:58

SKÖNHET? HAAh..noot...uuurk

Postat av: valeria- en mamma av den udda typen!

Publicerad 2012-03-03 10:26:56

Tack fina fina du!! :) Även om det är fint då man väl fixar det så har jag det påtok för ofta i en knut på huvudet eller varför inte en fläta.

Att gå igenom kalufset varje dag tar oendliglig tid. tankarna har gått åt att klippa, men många hindrar mig pga att mitt hår är unikt, ovanligt och fint.. :)



Huga vad söt dina prinsessor är! Man kikar på bilderna och ser barn som är lyckliga och som är välmående! Sånt får mig att bli glad!!

Kram till fina du!

Postat av: Jenny - Blivande 2 Barnsmamma

Publicerad 2012-03-03 10:32:01

Jag trodde verkligen att det va på g inatt men nepp, hade regelbundna värkar hela natten med 4min mellanrum men sen avtog allt(!?)

Nu sitter jag här & hoppas på att allt ska komma igång igen men det lär det ju inte göra ..



Okej, vad skönt att det funkar, man vet ju aldrig hur syskonen reagerar på att inte stå i centrum hela tiden längre.



Hoppas att ni får en trevlig helg



Kram

Postat av: Charlotte - Ensamstående 2barnsmamma

Publicerad 2012-03-03 10:48:12

Helt otrligt så fin hon är! Tur att jag har en egen bebis annars hade jag kommit och kidnappat henne! :)



Fruktansvärt onödig kommentar från anonym, så jävla omoget!



Kramar!

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-03 11:29:21

Hej.

Jag letar efter den filmen som du la ut när du satte i clips... jag hittar den inte.. skulle du kunna lägga ut den igen :)

Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

Publicerad 2012-03-03 12:05:09

men vad är det för fel på folk? hur kan man skriva så taskiga saker? vad pinsam du är anonyma idiot.



hon är toksöt verkligen! så liten och underbar :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-03 14:46:25

Hur får jag in http://www.bloglovin.com som länk till min blogg..?

Postat av: Jeanette

Publicerad 2012-03-04 10:34:01

En sån mysig bild. Saknar och ha en sån liten:)

Postat av: ida

Publicerad 2012-03-04 14:19:56

Vacker tjej:-) folk utan barn med hjärnceller från fjortistiden borde kanske se sej om efter andra bloggar än mamma bloggar?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela