Publicerad 2012-03-07 11:47:36 i De bästa av Bålsta! <3,

Att något så litet, gör så mycket.








Idag så värmdes mammahjärtat till tusen! Att nått så litet kunde göra henne så glad♥
Tog med vagnen, bäddade ner lillasyster sen gick vi ut på en liten promenad! Ca 15 minuter bara, gick in på hemköp och handlade med oss lite mellis. Nu när Wilja varit sjuk så har mat inte riktigt... varit de hon velat ha!
Så köpte en smoothie, banan & risifrutti. Sen satt vi där i solen och åt tillsammans, så glad hon va! :D
Sen baka vi små kakor av sanden, hade med oss hink & lite saker till sandlådan. Gungade en sväng & åkte kana!
Vi va inte ute mer än 40 minuter, men de räckte för dagen tycker jag! Satt även i lä, så de inte blåste på oss. RIKTIGT varmt och skönt! ♥ Jag fick mig även lite ny energi och känner mig redan mycket gladare.

Mötte även på Wiljas fröknar & barnen! Kan ni gissa om hon blev glad?
Jag frågade om dom hade delat på barnen: Nä, säger dom. Vi har bara 4, resten av alla 10 barn är hemma! VA?! Tydligen så är de flesta hemma för tung hosta & förkylning!

Det är även en som fått RS-viruset! :/ Så nu blir det att vara hemma för Wilja tills detta har lagt sig!
Ska hålla stenkoll på barnen nu, vi verkar ju helt vara på bättringsvägen! men man vet ju aldrig, lugn före stormen. Jävla helvete, och jävla sjukdomar! :(

Nu blir det ännu mera Pippi & mys här hemma! Vika min garderob kan vara dagens: TO DO...
Att kunna använda sina gamla kläder är jävligt kul :P MEN.... man river omkring för att hitta!
Vilket resulterar i: RENT KAOS!

Postat av: Valeria- En mamma av den udda typen!

Publicerad 2012-03-07 13:01:36

Så otroligt fina bilder!! Hur får du dom att bli så fina ?=)

Postat av: Helen - mamma till Lea och Ellie

Publicerad 2012-03-07 14:48:58

Skönt att ni är bättre! Tänkte bara stanna till och säga att din blogg är så mysig. Så kul att läsa varje dag då mina flickor oxå är jämnåriga. (20mån & 9v) Har båda hemma på heltid och försöker hitta på massa bus hela dagarna :)

Postat av: Emma

Publicerad 2012-03-07 17:03:39

Aj då, rs-virus är ju lite tokigt. Hoppas verkligen att ni inte åker på det!!!

Fina härliga bilder på Wilja!

Postat av: Sandra - mamma till Wilmer och Joline

Publicerad 2012-03-07 18:29:13

Åh vilka härliga bilder!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela