Publicerad 2012-01-19 10:07:26 i Bara Patricia,

Wilja 3-9 månader.



Att tiden ibland går såfort.. Har du varit såhär snäll & liten? Min stora terrorist... ♥

Postat av: Patricia, mamma till 2 <3

Publicerad 2012-01-19 10:14:26

Så nedrans jäkla söt alltså!! :)

Postat av: Sanna mamma till Skrutt o lillebror i magen ♥

Publicerad 2012-01-19 10:34:16

Hej!



Åh vad roligt att jag hittade hit igen, följde din blogg när du väntade Wilja, sen försvann din blogg o nu har jag hittat dig igen:) roligt!

Ser att du väntar barn nummer 2, nära för dig nu. Mysigt!

Väntar också barn nummer 2, som beräknas komma till Mars.

Ha en bra dag!

Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

Publicerad 2012-01-19 10:52:18

åh så söta foton på din fina!



sv; ja men eller hur! förstår inte hur folk orkar.

tror jag hinner nu för att liam inte är så tidskrävande :) ju äldre han blir desto mindre tid lär jag ha för datorn.

Postat av: Marie - mina dagar i ord och bild ♥

Publicerad 2012-01-19 10:55:17

Men så söt :D

Postat av: Sofie, mamma till Teodor och Wilmer

Publicerad 2012-01-19 10:58:07

håller verkligen med dig om att tiden rusar iväg! sorgligt nog går det ännu fortare när nr2 kommer... :-( Wilmer är ta mig tusan 2 månader om 2 dagar :-S Vart tog min lilla nyfödda vägen?!

Postat av: jennifer

Publicerad 2012-01-19 11:04:41

tiden går fort! va lik hon är dig! lika charmigt söt som sin mami!

Postat av: Cecilia. Mamma till Lova - 110404 <3

Publicerad 2012-01-19 11:04:56

amen gud sååå söööt! :D

Postat av: Katta

Publicerad 2012-01-19 11:07:34

Vad roligt att du bor tvärs över gatan! :) Kram

Postat av: Madde

Publicerad 2012-01-19 11:42:35

Hon är så JÄKLA GRYMT söt din lilla terrorist ;)och snart kommer det en till söt terrorist till dig.. Lycka till och tack för din kommentar du la till mig här om dagen :) Kram!

Postat av: Sara

Publicerad 2012-01-19 12:23:23

Tycker dom växer lite FÖR fort :)

Alla mina vänner som har 2 barn säger att med andra går allt så himla fort,så mys nu ordentligt när lillaqsyster kommit <3



Kramar

Postat av: jennifer

Publicerad 2012-01-19 12:59:09

jag tycker hon har dina ögon! men jag har ju aldrig sett pappan så kan väl egentligen inte uttala mig :D

jäkligt söt är hon iallafall.

det sägs ju att första barnet alltid blir mest lik pappan :)

Postat av: Jessica - mamma till Joline

Publicerad 2012-01-19 13:02:44

Men gud så söt! Ska bli så kul och se om lillasyster blir lik sin storasyter! :)

Postat av: D

Publicerad 2012-01-19 16:41:31

MEN guuuuuuud vad söööt hon är !!! vilka gosiga kinder =D

Postat av: Martina, Mamma till Ella och bebis i magen.

Publicerad 2012-01-19 19:28:39

Sv: Gällande träningen så tycker jag att det är skönt att hålla igång och tycker det är roligt:) Så länge jag har orken så kör jag på!:)



Verkligen älskar din blogg då den är så sjukt öppen, så mycket man känner igen sig med och att allt faktiskt inte är rosenskimrande som många mammor får det till. Därför gillar jag det du skriver mer och mer. Man mår inte alltid bra och det är då man själv känner sig levande. Jag mår verkligen inte bra pga min ständiga jäkla huvudvärk jag får leva med dagarna i enda med en man som reser mycket, dotter på 2 och en till på väg. Men man hänger med ändå får man väl säga.. Vad skulle man annars göra?



Iallafall. Underbar blogg, med allt vad där är.

Ha en toppen kväll.

Kram

Postat av: Emma

Publicerad 2012-01-19 19:47:38

En sån goding!

Postat av: Hanne

Publicerad 2012-01-19 22:39:29

Gud va söt hon är. :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela