Publicerad 2012-01-22 15:03:41 i De bästa av Bålsta! <3,

Projekt KÖK.




Idag så ringde klockan vid 09, upp & hoppa för nu skulle denna dag börja!
Vid 10.00 så satt vi i bilen duschade, frukost i magarna på G till Ikea. Strosa omkring, har köpt nya handtag till alla skåpsluckor! (JÄÄÄKLAR VA SNYGGT DE KOMMER BLI) Bestämde ut bänkskiva & ny ho.

Sen blev det nya backar till flickornas rum, en växa-säng till Wilja ska ställas in idag! Så nu i veckan blir de mitt projekt medans hon är på dagis. Att göra klart barnrummet till en viss del ♥ FINNALYYYY!
Nu ska de köpas lite färg till sovrummet.

Snart så kommer målaren hit och målar luckorna i köket!
Millan kommer, så blir klippning & färgning! full rulle, sen vid 18 så ska fröken LITEN hämtas vid tåget♥ ÄNTLIGEN! och vid 19 så kommer svärmor, då ska vi iväg en sväng... Nu jäklar!

Postat av: Emma

Publicerad 2012-01-22 17:49:29

Vilken dag! Hoppas att allt gått bra och att du inte haft så mycket sammandragningar :)

Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-22 18:28:27

Gud vilken härlig blogg :)

Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Publicerad 2012-01-22 23:48:23

Vad ni ser ut att ha det ljust och fräscht i köket :) Superfint!

Postat av: Therese

Publicerad 2012-01-23 18:59:33

Såg er på Ikea men såg att du inte kände igen mig eller Tobbe så kändes så pinsamt att hälsa :P du hade iaf en jätte fin mage :)/Therese

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela