Publicerad 2012-01-23 10:38:46 i Bostadsrätten i Bålsta! <3,

PROJEKT Barnrum! Phuew.




PROJEKT BARNRUM
De är en SVETTIG historia vill jag tala om för er!♥
Jag har inte direkt varit den aktivaste här inne som ni märkt. Igår höll vi igång från morgon till sen kväll! och inatt fick jag nog en försmak på vad komma SKALL, jäklar vilka förvärkar jag hade! Satte mig upp och kände: Nä nu jäklar, nu börjar det?! men icke.

Wilja kom även hem till oss! så som hon lekte, millan & daniel va här och målade köket.
Idag ska de målas en gång till! Vi ordnade med wiljas säng, ut med vår! Nu börjar de ta formen av ett riktigt barnrum! Men inte långt på lååånga vägar. Färg ska upp på väggarna, vimplar. Ja, de kommer nog bli bra!
Ska montera upp lillasysters spjälsäng så den är klar också.

inatt så sov Wilja den stora tjejen i sin egna säng! hon somnade själv, och sov i några timmar.
Sen tog jag upp henne när hon vakna och hon fick krypa ner me oss, så jag saknat fröken!♥
Wilja är en duktig hjälpreda på morgonen! jag försöker ordna - hon sliter bort allt. Men HEJAHEJA på oss!

Nu blir de att fixa de sista!
Sen in i duschen för att ta oss ut, eventuellt lite fika med Klara, Elle & lilla Dylan.

Postat av: elin - gravid

Publicerad 2012-01-23 11:17:36

Superfint! :>

Postat av: Amanda - Mamma till Aurora, född 20/1-12 ♥

Publicerad 2012-01-23 11:56:13

Vart har du köpt den fina vita hyllan där du har ramen och gosedjuren? har letat överallt men inte hittat nått liknande :O kram

Postat av: Emma

Publicerad 2012-01-23 13:29:46

Kommer bli ett superfint rum, det är jag övertygad om :)

Roligt att få pyssla och fixa till barna :)

Postat av: madde

Publicerad 2012-01-23 13:36:50

Förstår inte riktigt. Hade inte ni bara en tvåa? Vart kom detta rummet ifrån? Eller har ni flyttat ut eran säng i vardagsrummet? Är jättenyfiken....men fint blev det:)

Postat av: Sara

Publicerad 2012-01-23 15:37:42

Förstår att Wilja är överlycklig över sitt rum nu :)

Men vart ha ni ställt eran säng?

Funderar ni på en bäddsoffa nu eller?

Om jag inte ser fel så är det likadan säng som jag köpte till Nathalie här i höstas :) tycker den är SÅÅ fin!

Köpte den på blocket då den utgått från Ikeas sortiment.



Kramar

Postat av: Jenny

Publicerad 2012-01-23 15:54:39





Va fint det blir;) duktig du är;)

Postat av: Helena

Publicerad 2012-01-23 17:37:51

vad fint, visst är det Ikea säng? visst är det perfekt i ett barn rum tar lagom stor plats bland allt som de små har. du verkar vara intresserad av inredning?

Postat av: MANDY- Mamma till River!

Publicerad 2012-01-24 11:30:19

Så fint det blev =)

Postat av: Helena

Publicerad 2012-01-24 12:17:46

tyvärr kan jag inte så mycket, har väl många idéer hur jag skulle vilja ha det men har det ganska vanligt hemma. Min son rum ser ganska tråkigt ut har jag gjort om flera gånger men blir aldrig nöjd. Han ska snart få en vånings säng så då tänkte jag pyssla lite med den göra ett litet krypin med under sängen och få plats med spjälsängen till lilla syster tror att båda sover bättre ifall de sover tillsammans. kanske ska flytta innan året slut då kanske det blir massa nya saker.

Postat av: Teresa - Mamma till Melwin & bebis i magen

Publicerad 2012-01-24 12:56:04

Åh, va finigt det blir! Duktiga ni alla är!



Jag håller på förfullt med Melwins rum när han är på dagis, men det blir inte alls lika fint som ni gör det. Men du inspirerar mig iaf! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela