Publicerad 2012-01-31 17:27:42 i Bara Patricia,

New in!



Ja, en ny jacka har fått följa med hem idag, och den lindar in min smäckra kropp helt otroligt! ♥
Efter att ha brustit ut i förtvivlan när jag bokstavligen SPRÄCKTE den andra jackan, så fick jag nog.
Och idag har jag handlat en mellanvarm jacka?! haha, kan man säga så. Som är tunn, men varm! Så den kan bäras nu med en kofta, och även senare i vår med t-shirt. Helt perfekt! Jag gillar den skarpt :)

Postat av: Lisa

Publicerad 2012-01-31 17:42:29

Åhh vart är den köpt? Superfin verkligen!! Bra köp:) skönt att du fick klarhet av barnmorskan. Nu får hon ligga kvar och bakas en stund till:)

Postat av: Emma

Publicerad 2012-01-31 17:53:09

Riktigt snygg! :)

Postat av: Kiie

Publicerad 2012-01-31 18:18:44

Åh sicken fin!!! Vart har du köpt den?:)

Hoppas du mår bättre <3

Postat av: Karolina, gravid i v. 36 ♥

Publicerad 2012-01-31 18:22:58

Vilken fin jacka, vad skönt med en ny:)

Postat av: Sara

Publicerad 2012-01-31 19:20:18

Så snygg den va :)

Var ha du köpt den nånstans?

Va den på rean eller ordinarie.

Alltid kul att unna sig nåt nytt :)



Kramar

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-31 23:27:06

vart har du köpt den? pris? :) skit snygg!!!



köpte du stooor storlek nu då? då kommer den ju snart vara liten :S

Postat av: PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster.

Publicerad 2012-02-01 08:34:37

Hej! :D Jag har köpt jackan på en butik som heter High Light här i Bålsta. Dom beställer in från olika leverantörer, så vet inte VART den kommer ifrån. Men märket heter: Soyaconcept! Jackan kostade ordinariepris: 1500:- men jag fick den för 70 %!!! så betalade ynka 450:- för jackan.



Nej jag köpte en S, och den får jag även igen nu! PHUUUU. Min svarta va i XXS, de va lixom kört.

Kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela