Publicerad 2012-01-18 13:15:20 i De bästa av Bålsta! <3,

Mamas lunch!



När mamsen är ensam hemma på lunchen, så ska jag tala om för er.. Man får faktiskt äta VAD man vill!♥

Kanske inte den näringsrikaste lunchen man kan välja på med 6 st skorpor... Men idag är de en sån dag då jag inte har någon matlust alls! fått i mig en apelsin, äpple och nu dessa skorpor sen frukost.
Mår inte illa alls eller så, har bara ingen matlust! är inte hungrig.

Lilla fröken loppan ligger och hoppar i magen! Hela den hoppar nu när hickan sätter fart.
Är det någon mer än jag som upplever hickstunden i magen som lite obehaglig? :D Denna lilla fröken har hicka flera gånger om dagen, speciellt på kvällarna. Och man kan SE magen hoppa till varje gång!
Vet inte, gillar inte känslan.. Även om de är mysigt att känna henne, så är de rätt obehagligt för mig!


Åh, blir så glad i hela kroppen när jag ser denna film! ♥
Wilja va så liten, och de va en sån sjukt bra dag i sig! wilja va väl kring 9 månader här, lilla fröken..
Så tiden kan GÅ! och Linus i bakgrunden, skrutt. Mammas SKRUTT!

Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

Publicerad 2012-01-18 14:33:48

gott med skorpor! blev nu sugen på te också :)

Postat av: Emma

Publicerad 2012-01-18 14:45:31

Oskar hade ofta hicka en stund på kvällen. Det var mysigt de första gångerna men ju större han blev desto jobbigare blev det för mig.

Huvudsaken är ju att du får i dig någonting iaf :)

Postat av: Katta

Publicerad 2012-01-18 15:40:10

Vilken mysig film. Wilja är så söt!

Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

Publicerad 2012-01-18 19:27:46

JAG TYCKER DU SKA HA KORT HÅR. du passar så sjukt bra idet!!!!!!

Postat av: Elin

Publicerad 2012-01-18 21:46:30

DU passar så himla fint i den frisyren på videon!! skitnsyggt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela