Postat av: Carolina

Publicerad 2012-01-16 18:47:58

Jösses så mycket sött! Nu börjar man ju längta efter en till liten ;-)

Postat av: Lina - Mamma till Eila

Publicerad 2012-01-16 18:56:43

När jag fick min Eila för bara några månader hade dom inget fint till dom minsta och nu när dom fått in det är det nästan för smått :s. Men dom har ju som tur är massa fint på 62-86 avdelningen också :)

Postat av: Elin Thejas Mamma+ Lillasyster i Magen!

Publicerad 2012-01-16 19:16:33

åh så fina kläder gillar H&M mycket =)

Postat av: Linda o Lea

Publicerad 2012-01-16 20:18:54

Vilken vacker och inspirerande blogg du har. Vackra foton. Lycka till.

Postat av: Michelle - med en prins i magen <3

Publicerad 2012-01-16 20:45:24

Svar: Hahah ja! Jag tror ju att vår lilla skitunge väljer att stanna till skottdagen! Eller rättare sagt jag trodde de tills jag fick känna på första förvärken idag, fy satan va ont de gjorde!



Finns så mycket fint till flickor, mycket fint till pojkar också men mycket mer till flickor! Nästa får bli en liten flicka ;) Fast jag längtar ju till tusan efter min lilla prins nu!! :)

Postat av: Sara

Publicerad 2012-01-16 20:51:45

va in på hm idag,jättefina kläder :)

Postat av: Angelica

Publicerad 2012-01-16 21:06:25

Sv:Ja men precis, jag är med för att kolla könet =)

men alla får självklart tycka olika, bara lite rolig tanke sådär :)



okej, ja låg på 35 39+4 eller något sånt där tror jag :)

Blev du igångsatt med Wilja? :)

Kram

Postat av: Jessica - mamma till Joline

Publicerad 2012-01-16 21:32:57

Jag bara älskar klänningen!, synd bara att den inte finns i Jolines strl... haha

Jätte fina kläder! :)

Postat av: jennie och malva

Publicerad 2012-01-16 21:51:51

Hm har så otroligt fina kläder just nu. Våren och hösten är så mysig :)

Grattis till lilltösen, och stora tösen med självklart, som ska bli storasyster..

Postat av: Theresé

Publicerad 2012-01-16 22:10:11

Jag håller med dig shit vad fina kläder dom har nuförtiden! :)) Jag vågar dock inte beställa så mkt förrän jag vet att det är en liten prins jag får i mina händer !:) På tal om akupunkturen så tycker jag att det hjälper, jag har fått lättare att gå i trappor, och har helt enkelt inte lika j*Vla ont som förut. Vissa dagar är det hemskt, men i det stora hela så hjälper det. Hur funkar det för dig? Jaa vi får väl se när lillan eran vill ut :) jag känner på mig att jag också kommer att gå över tiden med våran prins! :) jaja, huvudsaken allt går bra, så kan man vänta den xtra tiden om det är så.. Kram på er

Postat av: Rebecca

Publicerad 2012-01-16 22:11:53

Sv: Åh tack hjärtat! Men nu har jag precis lyckats blivit blond, så vägrar ;) haha!



Fina kläder sessan kommer ha, de små jeansen du visade var ju underbara, de efter Wilja :) <3

Postat av: Isacs Mamma

Publicerad 2012-01-16 22:33:59

Tack Söt! så snäll du är ! Du har verkligen en stilren Snygg blogg! Jättefin!<3

Postat av: martina

Publicerad 2012-01-17 06:41:00

Just nu har jag 3 stycken superhärliga tävlingar i min blogg! :)



I den första tävlingen kan du vinna spelet "KÄR-LEK" från RomantiskaPresenter!

http://martinaolsson.myshowroom.se/11922/tavling-vinn-spelet-kar-lek-fran-romantiskapresenter/



I den andra tävlingen kan du vinna ett presentkort på 100kr hos Agata.se!

http://martinaolsson.myshowroom.se/12036/vinn-presentkort-pa-100kr-hos-agata-se/



Och i den tredje tävlingen kan du vinna ett HELT UNIKT (finns bara i ett ex) iphoneskal från Beautyiphone!

http://martinaolsson.myshowroom.se/12081/tavling-vinn-valfritt-iphoneskal-fran-beautyiphone-for-max-500kr/

Postat av: CANDY A LA TRÄNINGSFREAK

Publicerad 2012-01-17 08:37:44

Ja H&M har verkligen döfina grejer nu. Sitter också och kikar till min lillkille som tittar ut i Mars :)

Postat av: Alexsandra

Publicerad 2012-01-17 08:43:28

Den hade ökat 4cm så 22 mätte maggen denna gången :) samma mått som de andra tre än så länge, bm sa att den är större bara att livmodern växer lika! Allt annat va tipp topp, lågt tryck men se har jag.. 145 slog hjärtat i..

Nu är ni snart framme i mål, häftigt!!

Kramar

Postat av: Sara - Mamma i Juni

Publicerad 2012-01-17 09:04:26

Tusen tack! <3 Kan bara säga detsamma fina du :)



Jag tycker att våran angelsound som vi beställde fungerade bra. Direkt vi förde apparaten på magen så hörde man snabba hjärtljud :) Jag tänkte att det kan inte vara så, det måste vara mina egna, men då kände jag på min egen puls och mitt hjärta slog inte alls lika fort! Då förstod jag att det var bebis :)



Vi har bara provat en gång och kommer vara varsam med den, det sägs ju att det inte är så jättebra för bebis att använda den ofta. Men är så glad att vi köpte den så slapp man vara orolig över lilla pyret :)



Kram!! :)

Postat av: Cecilia. Mamma till Lova - 110404 <3

Publicerad 2012-01-17 10:08:34

Såå snart! Och såå spännande! :) Längtar efter att få se vem som bor i din fina lilla mage :)

Postat av: Lotta, Millebus & den lill* i magen

Publicerad 2012-01-17 10:30:13

Jätte fina kläder=) Mysigt att få köpa lite bebis kläder igen=)

sv. visst är den fin=) Svalde massa bråte gjorde den med haha. Yes det är en Hemnes

Postat av: Martina, Ellas mamma.

Publicerad 2012-01-17 10:48:44

Man blir så glad av alla färger, nu får det Verkligen bli vår. Hm gör faktiskt helt underbara klädet och accessoarer ibland. Längtar till UL där vi får se vad vi väntar och sedan få gå och handla dem små, små uber söta kläderna:)



Hoppas ni får en underbar dag.

Kram

Postat av: elin - gravid

Publicerad 2012-01-18 10:03:11

Åh så söta! Jobbigt att man inte har någon aning vad det är för liten krabat som kommer till oss sen så att man kan köpa lite mer "inriktade" kläder ;>

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela