Publicerad 2012-01-26 16:56:30 i Gravid med lillasyster<3,

Lilla loppan! <3



Tack för alla som skrivit om inlägget nedan!
Har pratat med förlossningen, och eftersom jag känner henne så är jag hemma och avaktar en stund. Ska ringa tillbaka och förklara hur de känns om en stund, de frågade om jag ville komma in.
Men eftersom jag inte har ont eller så, så ska jag vara hemma. Och skulle de börja komma täta sd eller liknande så bums in! blir lite tokigt med wilja just nu, men vi är hemma.

Den sista kommentaren som lämnades.
Hoppas att du anonyma inte för över ditt beteénde till dina barn, den dagen du får några.
Den synen, den bitterheten du känner! Den är nästan skrämmande! att du orkar dig in här, lämna dina jävla fega rader. De säger bara mycket om dig själv! Vart tog din ryggrad vägen gumman?
Helt borta.

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-26 17:08:29

varför har du så tunn mössa på wilja nu när det är vinter?:/ den hade du ju oxå när det var höst:/? wierd?!

Postat av: PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster.

Publicerad 2012-01-26 17:24:11

Du anonyma! är jäklans trött på dina senaste kommentarer. Idiot med samma IP nummer!

Av den enkla anledningen, hennes andra mössa från dagis blev blöt och denna låg där som extra!

Sen har vi faktiskt inte -20, utan snarare -1 grad här. Och om du inte är blind har jag satt huvan på henne!

Postat av: Ida - mamma till Hugo

Publicerad 2012-01-26 17:53:49

Hahahaha.. måste bara få skratta åt den där Anonyma som skrev i detta inlägget. Snacka om att leta fel för att få försöka trycka ner dig. Den personen som skriver dessa kommentarer mår förmodligen inte bra själv och vill känna sig bättre genom att få andra att känna sig sämre. Patetisk och sorglig människa. Stå på dig du Paricia, du vet bäst vad som är bra för ditt barn och INGEN annan. Egentligen ska du inte ens behöva förklara dig för såna där idoter. Har man någon IQ alls så förstår man att du gör rätt. Du har ju varit mamma ett bra tag och självklart tar du hand om din dotter på ett bra sätt då och vet vad hon behöver ha på sig osv osv.



Hoppas det gick bra med magen förresten och att du slipper åka in. :) Kram! <3

Postat av: Emma

Publicerad 2012-01-26 18:01:56

Vad är det för anonym idiot som inte tänker längre än näsan räcker?! Här är något till dig: Jag tycker att du ska läsa lite i bloggen och tänka efter. Verkar Patricia att vara en dålig mamma tycker du? Jag blir så ARG när jag ser kommentarer som dina. De är så otroligt meningslösa och saknar grund.

Bra att du her svar på tal Patricia men var tvungen att avreagera mig lite också. Blir så irriterad!!



Nu till något annat! :)

Jag håller tummarna för att det går bra med lillasyster och att ni inte behöver åka in. Men, och det gör du garanterat utan att jag behöver säga det, om du känner att du vill bli kollad så åk in och för det. Tror att både du och syster mår bättre av att du är lugn.

KRAM!!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-26 18:35:16

dwet är ju inte direkt "bara idag" man har sett henne med den tunna mössan...OCH den mössan som är tjockare som du kallar de kan ju inte vara blöt varje dag?? har detsutom Aldroig sett henne med någon annan mössa denna vinter! detsutom verkar hon heller aldrig ha några vantar? är dom oxå blöta???

Rent vett o ettikett..alla har mössa o vantar på sina börn när det är vinter! och inte en lite jäkla vårmössa!

Postat av: PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster.

Publicerad 2012-01-26 18:43:24

Då vill jag jätte gärna att du berättar vart du finner dessa bilder någonstans! För vad jag ser har hon alltid ordentligt med kläder på sig. MYCKET mer än vad vädret har sagt! Då vi har haft plus december & januari ut. Så, du lillavän! hoppas de va sista gången du va här inne och avundades mitt liv :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-26 19:30:55

är inte ett dugg avis:) finns inget å va avis på..en tjej som knullar o plir på smällen med alla killar hon tittar på:P....du kommer sluta som serien "familjen anourlunda" fast med 10000 olika pappor till dina barnXD men vill du leva så så go for it! men du ska inte tro att det e nått man blir avis på dig för ;) men lycka till!

Postat av: ENDENISE

Publicerad 2012-01-26 20:18:22

alltså patricia, jag tycker så synd om dig. Fan vilka idiot kommentarer du får?! Vad lider folk av? Jag skulle GÄRNA ta några av dig så du får slippa.



Fan människor VÄX upp! Måste man klanka ner på folk hela jävla tiden? Jag tror att Wilja säger till om hon fryser? suck



Nu till dig gumman..

Har läst om vad som hände idag och jag satte mitt lilla hjärta i hasgropen först. Vilken TUR att det slutade så bra ♥ och lova att du åker in om du känner de minsta oro? OKEJ?! KRAM

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-26 20:22:43

Vilken idiot som skriver sådär. Min son går på ett ur & skur-dagis, dom är därmed ute hela dagarna. Han har en likadan mössa som han använder nu. Den funkar alldeles utmärkt, SÅ kallt är det inte att en tjockare mössa behövs. Dessutom så rör barnen på sig mycket och håller sig varma.

Men personen som kommenterar har uppenbarligen inte barn, annars hade hon inte skrivit så!

Postat av: PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster.

Publicerad 2012-01-26 20:34:42

Du är verkligen mogen du! :)

Precis. Om jag vill leva så, så låt mig leva mitt liv! Och att vakna upp varje morgon och vara du, va förjävligt de måste kännas. En tjej med så förbannat dålig självkänsla! Puss och Kram.

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-26 20:43:48

Puss!

Postat av: madde

Publicerad 2012-01-26 20:53:38

Hoppas allt går bra! Kramar!

Postat av: Anna

Publicerad 2012-01-26 21:15:45

Ja, herregud. Det finns då folk till allt. Vi får allt hoppas att personen i fråga (alltså, h*n som kommenterar anonymt) växer till sig tills egna barn finns med i livet - för det är ganska uppenbart att det inte finns några med i bilden just nu!

Postat av: Elin Thejas Mamma +Lillasyster i Magen

Publicerad 2012-01-26 21:40:28

Postat av: Elin Thejas Mamma +Lillasyster i Magen

Publicerad 2012-01-26 21:42:50

Hej jobbigt och ramla så där på magen tur att det ha gått bra måste ha gjort ont tur Lill tjejen inte gjorde sig illa :)



Vilka människor som lägger sig i så där :( hoppas de ordna sig kram på dig Er

Postat av: Ina

Publicerad 2012-01-26 21:47:53

Underbar blogg! Förstår inte varför folk skriver som dom gör.

Du verkar vara en bra mamma med båda fötter på jorden.

Jag förstår att du köper saker innan lillan kommer.

Vem vet hur förlossningen går. Plus så vill man väl komma hem från bb och mysa med sin familj:) ?

Hoppas allt går bra för er!

Postat av: ENDENISE

Publicerad 2012-01-26 21:52:40

sv: Du förtjänar det verkligen inte. Jag har ÄRLIGT inte fått en endaste elak kommentar, har fått något spydigt någon gång, kanske 1 gång. Men inte mer än så, då har jag ändå bloggar sen innan jag blev gravid med Wilgot. Tycker faktiskt synd om dig, man måste falla lite när man får sånt? Även om man inte ska ta åt sig så blir det ju himla konstigt kan jag tro?



kram

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-01-27 10:39:18

Herregisses vilka människor det finns!

Sitter och bara skakar på huvudet.

Hur feg är man inte om man inte kan stå för det man säger utan måste skriva det anonymt?

Herregud!!



Kram till er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela