Publicerad 2012-01-07 21:18:22 i De bästa av Bålsta! <3,

Kvällen i ära!



Tjockisen talar uuuut.
Ikväll så har de blivit dåligt på bloggfronten! Åkte till Ikea och mumsa i oss dom älskade köttbullarna. Vi skulle ju åka hem med.. ingenting! Som vanligt, som man alltid säger. Men... Hem kom vi med nya paneler, nya bänkskivor! nu står min Handyman och målar. Jajjemen! ni kan inte tänka er vad som händer, tv:n och allt är nedtaget. Vi har spacklat! (när jag säger vi) så menar jag Linus, men de låter bättre att säga att jag är minst lika delaktig. Väggen är målad x2. Jag har varit så duktig och har mofflat i mig en HALV jäkla honungsmelon och ett paket med parmaskinka... hejaheja! Sf-måttet ska bli större ;) ♥

Till kvällen i ära så ska det bli Walkingdead maraton! Ska ge serien en chans nu när vi inte har Wilja hemma. Blir att moffa Pringles, godis och BEN & JERRYS! imorgon ska jag ut på en reeedig promenad...
Imorgon så kanske de kommer lite bilder på de nya!^^, spännande.

Postat av: Emma

Publicerad 2012-01-07 21:58:18

Ikea är livsfarligt på det sättet, så svårt att inte ha med något hem.

Postat av: Elin

Publicerad 2012-01-07 22:06:55

Åhh va kul !! Ska kika in det första jag gör imorgon! Kram!

Postat av: Heidi

Publicerad 2012-01-08 00:30:00

åh den gick jag och min pojkvän igenom på 3 dagar! grym serie som passar både henne och honom :)

Postat av: Sara

Publicerad 2012-01-08 16:32:41

Så spännande,undrar vad ni ska förnya nu :)

Själv håller jag och Christian på att förnya v-rummet ;)

Riktigt skoj!!

Postat av: Jenny

Publicerad 2012-01-08 17:45:48

Så fin bebis mage du har :-)

Jag verkligen ÄLSKAR Walking dead, sitter som på nålar varje avsnitt haha :-) vilken säsong är du på ?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela