Publicerad 2012-01-23 18:48:41 i De bästa av Bålsta! <3,

Hallonbladsteét har landat på sin adress.



HUUUUA!
Första koppen av hallonbladsté är nu intaget, ni som sa: smaken av HÖ! åhfyyyyyyy... haha!
Drack de, höll för nästan. Tog en skvätt mjölk i de, och en sockerbit... hade ingen honung hemma!
Gott är de sista de va iallafall.

Haha, så roligt när de vadderade lilla paketet damp ner... där i låg de två genomskinliga förslutningsbara påsar, med gröna små små blad! haha, ser verkligen ut som två påsar hash.....
Happ, dag en Måndag. Får se om de har någon verkan! vill bara dricka en kopp om dagen än sålänge. Och tur de, för de smakar verkligen skit!

Postat av: Jeanette

Publicerad 2012-01-23 19:36:30

Tack :D. Kan ju inte annat än att säga detsamma, underbart fina bilder på din lilla tjej :).

Postat av: Mickan (Gravid v. 31)

Publicerad 2012-01-23 20:13:34

Åh, så söt! :D



Haha, jag trodde det skulle smaka lite godare eftersom det heter hallon(bladste). :P Hoppas det fungerar!



Jaa, clementiner är smaskens! :P

Postat av: ENDENISE

Publicerad 2012-01-23 21:28:31

sv: ahahha hur i heeeela friden pallar du människa? 2 gånger om dagen.. jag suckar över att jag behöver göra det 1 gång i veckan hahaa :D

Postat av: Rebecca

Publicerad 2012-01-23 23:26:28

Fiiina underbara unge!! <3

Postat av: Linda

Publicerad 2012-01-24 00:13:49

Vore det inte skönare, om än trängre att behålla sängen i vardagsrummet och komma på någon bra lösning för det? Kan ju bli rätt jobbigt att behöva bädda upp och ner soffan varje morgon/kväll? Speciellt Om man har 2 barn att ta hand om(menar att bor man själv kanske de skulle funka, men det är ju ändå rätt mycket jobb med 2) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela