Publicerad 2012-01-15 11:54:16 i De bästa av Bålsta! <3,

Gomorgon världen!



Kvällen var verkligen supermysig igår! :)
Myste här hemma, pratade skit! Grabbarna drack lite. Åt den godaste skagröran någonsin? Wilja busade med hunden och somnade in DJUPT vid 21, trötta tjej! sista timman så hängde ögonen ner på henne. Men hon hade de jätte mysigt! Millan & Daniel ramla in lite senare, fortsatte och snacka massa skit.
Kändes verkligen som en Fredag dock! alla satt och jäspade, så kring 01 så runda vi alla av! :D Wilja slog upp sina ögon innan 07, trött mami? oja! Men vi somnade en stund i soffan, mer lite vila. Så piggnade på mig liite iallafall.

Tack alla inblandade för gårdagen ♥

Postat av: Rebecca - Shopping, mode & vardag

Publicerad 2012-01-15 15:21:48

Tack själv gumman! Det

Måste vi göra om! Jasså så du tyckte om den? ;) till och med Linus som inte gillar räkor, haha :D



<3

Postat av: Jenny

Publicerad 2012-01-15 20:28:24

Har kikat tillbaka lite i dina gamla arkiv och måste säga att du är riktigt stark och modig som kunnat ta de beslut du tagit. Man måste våga kasta sig ut ibland för att få något bättre i livet.

Förstår precis vad du menar med att man KÄNNER när man har träffat rätt kärlek. :)

Och som du säger glada föräldrar ger glada barn!



Har inte läst alla inlägg men undrar lite över den lilla kissen ni hade, har ni kvar den eller vart tog den vägen? :)



Ha en trevlig kväll, kram

Postat av: Martina, Ellas mamma & bebis i magen.

Publicerad 2012-01-15 20:54:32

Lilla tossan. Så himla söt hon är!:) alltid så fina och klara bilder.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela