Publicerad 2012-01-12 09:41:57 i Frågor & Svar,

Frågor & Svar om Donkeyn.


Jag har fått lite kommentarer och frågor kring vår älskade vagn! Så nu tänkte jag lägga upp ett litet inlägg! :) Vi kunde inte ha varit nöjdare med Donkeyn - som syskonvagn är den helt otrolig.

Nu är de ju så att jag har använt den ganska mycket som enkelvagn (då varukorgen) är brevid. Har växlat med den andra, men Wilja sitter inge bra och vill själv bara sitta i buggan.

Hittils så har jag inte hittat ett enda fel på vagnen! Den är fantastisk att köra, är HUR lätt som helst! går genom snön utan problem, den är inte tung. Lätt som en fjäder men ändå sjukt stabil.
Jag tror helt enkelt, du FÅR vad du betalar för. Det är ingen billig vagn, men den är värd varenda riksdal.

Speciellt jag som är så liten, hade omöjligen kunnat köra en annan vagn! Har testat så många nu för att bara känna, och allt känns verkligen som plast & hur tungt som helst efter att ha vant sig vid Donkeyn.
Folk som har denna vagn, förstår nog vad jag menar!

Och detta är INTE att bli kär i enbart ett märke, det ÄR en fantastisk vagn!

Den är lätt att hålla ren, jag har ju en offwhite top. Och de är väl kanske inte så smart i alla lägen! men attans så snyggt. Men den kan man ju lätt byta ut till en annan färg.

Om jag ska hitta ETT minus med vagnen.


- Jag är glad över att jag har en liten tjej! hon sitter helt p e r f e k t i vagnen nu, och kommer göra de ett tag framöver. Men sitsen är inte allt för stor när man har overall och allting på! Hon når ju än sålänge inte ens ner till ramen. Så Wilja har ju ett tag kvar i den satt säga. Men jag förstår mig inte hur större barn kan sitta i den? har inte sett det heller dock.

Men ni som har denna vagn! Hur stora är era barn, och hur länge har ni kunnat använda sitsen?

Men jag ger verkligen denna vagn ALL ros och inge ris.
Både jag och Linus älskar den, och kan inte tänka oss någon annan!

Postat av: Mica - Änglaförälder till Nicholaj & gravid

Publicerad 2012-01-12 10:30:13

Hade jag inte redan haft en vagn här hemma så hade jag nog också införskaffat mig en donkey ( fast singelvagn ), dom verkar vara så praktiska. :)



Sv: Vi är bosatta i nynäshamn. Så det är ungefär samma strecka till vilket sjukhus som helst. I vilket fall så känner vi oss bekväma på södertälje sjukhus. :)

Postat av: Sara - Mamma i Juni

Publicerad 2012-01-12 10:42:53

Åh vad go du är! Tusen tack för din fina kommentar :) Jag har följt din blogg bra länge nu och du verkar vara en sån fin människa. Kram på dig!!

Postat av: Teresa - Mamma till Melwin & bebis i magen

Publicerad 2012-01-12 11:42:11

SV: jag vet! :D Det är därför jag verkligen känner igen mig i nästan allt du skriver! :D så himla kul! Kram på dig (:

Postat av: Haffe

Publicerad 2012-01-12 12:57:17

Ville bara säga att jag älskar din blogg och tycker utan tvekan att din blogg är den bästa. Fortsätt med din härliga personlighet och den underbara mamma du är, inspireras av dig ska du veta. Tänkte börja lämna ett litet avtryck då o då eftersom jag ändå tittar in här flera ggr om dagen. Har själv en dotter på snart 1 år och är själv rätt ung. Du är en fin människa Patricia och en otroligt fin tös har du med! Kram

Postat av: Ängla Norberg - Livet som mamma & Fru

Publicerad 2012-01-12 22:09:09

hihi tack för detta inlägg <3 nu är jag ännu mer övertygad att detta är en vagn för oss. :) NU är det bara en bebis till i magen som fattas. ;) den är nog inte långt bort ;) hihi. (slutat med ppiller för 1½ vecka sen) så nu hoppas jag bara. Kram på er <3 <3

Postat av: Mikaela

Publicerad 2012-01-13 14:19:30

Vad bra att du ställde frågan om hur stora barn som får plats i den! Såg en video på YouTube där en 4-åring får plats i den. För man kan väl dra ut ryggstödet så det blir längre? Har du gjort det?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela