Publicerad 2012-01-12 12:20:08 i De bästa av Bålsta! <3,

De enda som duger idag.



Efter att ha sovit en stund, en dusch senare, lite mat i magen! har jag nu lindat in mig i filten och dricker mig en stor kopp med té! ♥ Jag är ju annars en riktig kaffe-älskare. Men sista veckorna så har jag inte velat ha, dricker en mun sen är de bra! Då har téet kommit tillbaka i mitt liv! Drack alltid té som liten, alltid med en skiva citron i. Sen började jag med honung & en skvätt mjölk.. :) Men idag fick de bli gamle hederliga söder som alltid är gott!

Har någon mer än jag fått avsmak för kaffe bara sådär från ingenstans? 
Kroppen tror sig vara jääätte sugen, men munnen vill inte alls ha! (sen är jag alltid en sån som inte dricker upp botten ur muggar) oavsett dricka, så lämnar jag alltid 'bottenskrapet!' :D Likaså som jag ALDRIG äter upp sista biten av brödet, alltså sparar alltid en kant som jag slänger?!

Idag känns de som att filten är dagens räddning från de onda och tråkiga vädret ute!
Tända en massa ljus, äta gott & ladda ner nått bra att se på.
Nä, nu får gärna min familj komma hem till mig!

Postat av: Jenny&Loke

Publicerad 2012-01-12 15:27:04

Hur gör du för att få dina bilder så ljusa och vackra?

Postat av: Sandra - Mamma till Alvin och Wilma och pyret i magen ♥

Publicerad 2012-01-12 16:16:12

Åh, här har vi en till som snart inte kunnat dricka kaffe sen jag plussade! I början kräktes jag när jag öppnade kaffeburken, sen har jag försökt varje dag.. men det går inte ner! Lite bättre går det nu, men inte lika mycket som jag vill.. kroppen är mega sugen, men munnen säger stopp!! Hoppas det går över, jag som annars är en riktig kaffemaskin annars! :P



Skönt att det finns fler som fått avsmak för just kaffe, tur att té går bra iaf.. det är också min räddning ibland. :P



Kram kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-12 19:56:25

Haha är precis likadan med bröder! Kastar alltid en liten kant av det !

Postat av: carrå - mamma till Isabella

Publicerad 2012-01-12 20:42:37

Här är en till som fått avsmak för kaffe och bara dricker te nu för tiden! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela