Publicerad 2012-01-21 12:56:59 i Gravid med lillasyster<3,

Dagens mage & sammandragning! :D





Haha, de är rätt kul hur magen verkligen blir till en BOLL när sammandragningarna kommer!
Den står verkligen RÄTT ut när jag står upp, lillafia! Så med andra ord, såhär ser min mage ut dagarna igenom. Ibland ser de rätt obehagligt ut måste jag säga ;) Och hennes hälar, fötter, armbågar eller va de nu än är ser man dras över hela magen! så spänd är den. Kan nästan urskilja dessa små tår!^^ haha, känns som hon ligger SÅ nära magen! alltså mot de yttre så de är läskigt.

Med Wilja så va magen mycket mycket mjukare, men hade nog mycket mer fett på den då! :P ♥ Nu är den verkligen grodan boll.

Näpp, slut på bloggandet! Snart kommer svärfar och hämtar mig!
Kram på er alla.

Postat av: Sara

Publicerad 2012-01-21 15:20:01

Så spetsig magen ser ut,min mage blev bara hård den ändrade aldrig form eller så :)



Kram

Postat av: sabrina

Publicerad 2012-01-21 16:11:20

Fina bilder på magen, ser ju verkligen ut som en boll :)

Postat av: Emma

Publicerad 2012-01-21 20:04:03

Du är en otroligt vacker gravid kvinna!!

Postat av: jennifer

Publicerad 2012-01-21 21:55:00

snygg mami! fin fin mage! passa på att fota den mycket för snart är hon utanför magen! :D

Postat av: Mickan - Gravid ♥

Publicerad 2012-01-21 22:32:57

Så fin du är. :) Det närmar sig. :)

Postat av: Nicole

Publicerad 2012-01-21 22:54:54

Hej vilken fin blogg du har och du verkar vara jätte snäll som person! :)

kolla gärna in min också kram

Postat av: Frida

Publicerad 2012-01-21 23:52:04

Åhh vad mysigt, och nu är det Inte lång tid kvar :)

Postat av: Fanny

Publicerad 2012-01-22 08:48:55

Magen är verkligen super fin!

Lycka till med allt!

All kärlek till er!

Postat av: Sofie, mamma till Teodor och Wilmer

Publicerad 2012-01-22 18:28:29

Jättefin!! :D

Och så ser jag den vackra Donkeyn i bakgrunden, vi har samma färger på våra ser jag ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela