Publicerad 2012-01-06 17:29:14 i De bästa av Bålsta! <3,

Dagens fotografering!












Som ni ser, så har vi haft en toppen eftermiddag jag och hjärtat! ♥ Efter att ha lämnat över prinsessan till Pappa, sagt hejdå till syster & barnen så åkte jag hemmåt! och när ja kom hem så frågade Linus om vi skulle åka ner till badet en sväng och fota lite med de nya objektivet! Herre vilken zoom.. Stod 100 meter om inte mer ifrån varandra och fick dessa bilder. Handen bara skaka för de blev så tungt! Inte att fota med till vardags, men perfekt för natur, landskap och tex matcher & liknande. Så blir de att investera i ett annat objektiv snart.

Vandrade runt hela Ekilla och myste! Solen försvann och kylan bet sig på rätt snabbt.
Nu sitter jag här hemma i raggsockor, underställ & ska koka mig lite varm oboy! Ikväll blir de bara lugnt.

Vill tacka för ett par jätte fina dagar med er.♥

Postat av: Carro

Publicerad 2012-01-06 17:40:18

Jättefina bilder! :) Vill bara säga att din blogg är min absolut favorit att varje dag gå in och läsa! :)

Postat av: Klara

Publicerad 2012-01-06 17:42:54

Åhh vilka underbara bilder :)

Postat av: Emma

Publicerad 2012-01-06 17:49:53

Otroligt vackra bilder!

Postat av: Lina - Mamma till Eila

Publicerad 2012-01-06 17:51:52

Jättefina bilder :)

Postat av: Sanna - Mamma till Embla

Publicerad 2012-01-06 17:59:34

Finisar :) Boken kommer från Bokia :)

Postat av: nathalie 17 år och gravid

Publicerad 2012-01-06 19:16:31

Fantastiska bilder! :) Ser så himla mysigt ut :)

Postat av: Cecilia. Mamma till Lova 110404 <3

Publicerad 2012-01-06 19:47:07

Tack så mycket, vad gullig du är! :) Vilka otroligt fina bilder ni tog idag:) kramar

Postat av: Sara

Publicerad 2012-01-06 21:10:55

Åh så fina ni är på bilderna :)

Har länge pratat med Christian om att vi ska ut och fota oss,få ta och göra det snart!



Hoppas allt är bra med familjen och lillan i magen? :)



Kramar <3

Postat av: emma - mamma till hugo :)

Publicerad 2012-01-07 00:32:14

fina bilder :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela