Publicerad 2012-01-21 11:13:08 i De bästa av Bålsta! <3,

Bara 31 dagar kvar!



Älskade lilla trollis, imorgon är du hemma igen!♥

Har ätit lite frukost, linus har redan varit snabb och åkt iväg!
Idag blir de att hjälpa Linus mormor/farmor med lite hårklippning! Så ska ut till Ekilla. Där kommer dagen spenderas då köksluckorna ska bli klara! Det är helt KAOS här hemma, varenda lucka är borttagen, alla bestick allt ligger på bordet... en farlig plats, därför ska vi passa på att göra så mycket vi kan medans vi är själva hemma. Imorgon blir det lackning utav dom! Nu är de nytt kakel, bänskskiva & nya hoar som ska göras klart. Panelen på väggen! De är en del, men eeeen sak i taget.

Imorgon ska jag även hinna med en ursättning av extensions, millan ska färga & klippas!
Ja hujedamig, hur ska man få allt att gå ihop.
Andas Patricia, andas!

Ha en jätte fin lördag allesammans.
Föresten! 31 DAGAR kvar tills lillans första beräknade datum ♥

Postat av: Emma

Publicerad 2012-01-21 11:47:24

Det närmar sig med stormsteg! :D



Sv: Det ingår tydligen i den naturliga bakteriefloran men hos sådana med "sämre" immunförsvar såsom nyfödda kan det bli en infektion hos. Men det är skönt att veta vad det är och ha fått medicin mot det så nu hoppas vi på att det snart blir bättre :)

Kram

Postat av: carrå - mamma till Isabella

Publicerad 2012-01-21 11:50:54

Ja fy det var verkligen INTE roligt, var sjukt less på slutet!. Haha ja vi hoppas på det! det sägs ju att det tar ungefär hälften av tiden mot den första! och även brukar de gå i gener också!. både min mamma och mormor hade JÄÄTELÅÅNGA första förlossningar och tvåorna kom nästan i bilen, haha så jag vet vad jag har att vänta mig ;)



kram

Postat av: Jeanette

Publicerad 2012-01-21 22:48:08

Spännande :)

Postat av: ♥Veronica, Mamma till Liam ♥

Publicerad 2012-01-22 09:27:00

Jösses vilka djupa ögon hon har, känns som om man kan titta in i dem och se heeeela världen, magnifikt! :)

Postat av: Melissas Prinsar

Publicerad 2012-01-22 10:36:57

åh vilken fin bild!

Postat av: Emma

Publicerad 2012-01-23 17:59:46

vad söt! o vilka härliga blå ögon :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela