Publicerad 2012-01-30 14:13:00 i Recept, mat & bakelser,

Baka kaka!




Behöver jag säga att jag har en nöjd men sjuk tös som fått slicka upp i skålen efter våran bakning?
Efter skruttan vakna så tog vi och åt lite lunch! Sen fick jag ett ryck, kollade vad vi hade hemma och bestämde mig för att baka lite :D kladd precis överallt har de varit, men så SKA de va när barn bakar!
Wilja vispa, hällde i! kasta lite på golvet, ja ni förstår. De e sånt här vi får göra när inte Linus är hemma! ;) han blir galen av bara tanken!! :D Poff, ett städryck så finns de inte ett spår kvar!

Lägenheten luktar nybakat, nu ska jag orka mig på att städa undan lite här hemma!
Skulle önska mest av allt att fröken liten vill somna en sväng igen med mig i stora sängen!^^,

Postat av: Mysan

Publicerad 2012-01-30 15:01:07

Vaddå du inte kan baka? Skärp dej! Du kan ju visst baka. Dem ser ju hur goda ut som helst! :)



Krya på dej sötnos!

Wilja också!

kramisar

Postat av: Angelica

Publicerad 2012-01-30 15:18:35

Åhh va gott!!

Jag tänkte med baka förrut, men hade så dåligt med ingridieser hemma :( och orkar helt enkelt inte åka och handla nu.. Skit äre ;)



Kraaaaaamar!

Postat av: Emma

Publicerad 2012-01-30 17:24:58

Det var modigt att dra igång med bakning! Ser väldigt gott ut tycker jag :)

Postat av: Moa - Dagens blogg tävling ♡

Publicerad 2012-01-30 17:55:24

Gud va gott, gör inte saken bättre av att jag är hungrig, vart ju inte mindre hungrig nu haha :P

Postat av: carrå - mamma till Isabella och gravid

Publicerad 2012-01-30 19:16:53

Ja helt fantastiskt <3. Jag hoppas det, haha längtar massor! för dig är det snart dags i alla fall!

Postat av: Amanda

Publicerad 2012-01-30 20:25:31

Sv: Tack! Tror att sf-måttet låg på 38 i v. 39 sen mätte vi inte mer. Hon kom i v.41+4. Med Oscar hade jag sf-mått på 40 i v. 41 :)

Postat av: Josefine - Mamma till Molly

Publicerad 2012-01-30 20:43:22

Åh dom muffinsarna ser ruggigt goda ut! Önskar jag kunde baka :p

När du bloggar, bloggar du från data eller bloggar du ibland från mobil? Kram!

Postat av: Hannele - mamma till två prinsar

Publicerad 2012-01-30 20:48:39

Svar:

Tack så mycket, jag kan inte mer än att hålla med dig där! ^^, Mys!



Åh! Vad dom dära bakelserna såg goda ut! yuuuaaami :D

Postat av: Madde

Publicerad 2012-01-30 22:02:08

Åhh va gott det ser ut, det gjorde Wilja och du bra :) (hoppas dom smakade lika bra som dom ser ut ;) hihi )

Postat av: Carro och Miley

Publicerad 2012-01-30 22:20:04

Ja du , vi berätta ju självklart för dem närmsta först sen valde vi att vänta tills efter ultraljuder folk ställer ju sjukt mycket frågor man har svårt att svara på:)



kram

Postat av: Elin Thejas Mamma +Lillasyster i Magen

Publicerad 2012-01-30 22:41:22

Det såg mumma ut :) kram på dig

Postat av: Helena - barnvakt på Lidingö

Publicerad 2012-01-31 11:19:39

mums :)

Postat av: Ida

Publicerad 2012-01-31 12:50:46

Gott ! Hoppas ni mår bra idag!

Postat av: Sara

Publicerad 2012-01-31 14:11:02

Goda dom ser ut :)



Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela