Publicerad 2012-01-29 09:21:52 i De bästa av Bålsta! <3,

Äntligen! <3



(lilla snorpans söndagsmys i sin stol som alltid)

Så är vi hemma igen efter en fartfylld helg utan uppdatering!♥
Va goa ni är som oroar er, men ne! Ingen lillasyster har dykt upp i sikte. Hallå gott folk, känner ni inte mig? med min otur så går jag över 17 dagar över tiden denna gång! ;) Så hon ligger tryggt där inne. Fast jag börjar dock undra hur i helsike hon får plats! nu är de trångt du lilla tjej.

I Fredags så kom ju Mamma till Bålsta! Wilja öppnade paket (ska ta kort på de sen), sen blev de bus.
Va hemma, gjorde iordning hennes naglar! tog oss ner till centrum med bussen, fikade & åt lunch. Hade en jätte mysig dag faktiskt! vid 16 så kom Linus och hämtade oss, då styrde bilen mot Tveta.

Hamnade hemma hos min syster utan min syster där? Hon jobba! så va med alla trollungar.
Varma mackor i ugn till the voice, sen blev de sängen rätt tidigt! När vi vakna på Lördagen så va Gosia hemma. Tog oss till Hedlandet en sväng! År och dar sedan jag va där sist. När vi kom tillbaka så la vi oss alla på soffan och dog ut! Wilja har fått hosta och världens förkylning! Bläh, så nätterna har inte varit någe roliga nu. Stackars fisan! men hon mår bra förutom de, så ja. Lite kämpigt att andas på natten.
Linus kom förbi vid 17, sen blev de middag, varm choklad & vispad grädde! ♥ Vid 21 va vi hemma i Bålsta igen, lyfte in Wilja till sängen! Sen hade vi Lördagsmys för fulla muggar!

Så me andra ord! INGEN bebi är här ännu♥

Postat av: Emma

Publicerad 2012-01-29 09:27:53

Låter som en underbar helg!!

Postat av: Johanna- mamma till 3

Publicerad 2012-01-29 09:44:05

Lät som en jättemysig helg förutom wiljas förkylning.

Postat av: sofie :-)

Publicerad 2012-01-29 18:47:24

Mysig helg ni verkar haft! :-) spännande och se när bebis vill komma... :D

Postat av: Jenny

Publicerad 2012-01-29 20:41:21





Jag trodde oxå att lillasyster hade tittat ut tidigare;) Det är nära nu;)

Postat av: Nicole

Publicerad 2012-01-29 21:57:08

Mysigt med lite avbrott från datorn :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela