Publicerad 2012-01-20 07:17:29 i De bästa av Bålsta! <3,

Åh, underbara besked!



Känner ni igen den lille på bild? ;)

Här hemma så vaknade vi innan Linus hade åkt! Eller Wilja vaknade, sprang och letade linus som hon gör varje morgon! Och blev så glad när hon faktiskt FANN honom! Han gjorde lite välling, och försökte lägga henne hos mig igen. Tror ni de gick eller? nääh.. Linus soffa, sen gick hon till honom och kröp ihop!♥ Sen fick han massa pussar och linus sa hejdå och att dom ses på Måndag. Känns verkligen som hon börjar förstå nu när hon ska åka till Pappa! Blir lite ledsen, men samtidigt pratar hon om Pappa.
Speciellt om Pappas vagn!^^, vi har ju donkeyn hemma. Och den andra har hon med sig dit!

Nu har vi ätit lite äggrörefrukost, smörgås & ack druckit ett glas med o'boy innan Wilja åker iväg!
NÄR jag äter så får jag ett så lyckligt besked så äggröretallriken höll på att lyfta i taket!! :D åh, underbara ni. Vet inte vad jag ska säga! Ler från topp till tå, och förstår inte riktigt att det är sant.

Så nu nalkas de lite tv-mys innan duschen! Sen ska vi bege oss in mot stan för att träffa Gudmor Mimmi & min efterlängtade lilla Gudson! ♥ Kan inte bli så mycket bättre.

Sen när jag kommer tillbaka hem så blir de att åka ut till svärföräldrarna, äta lite och fixa iordning luckorna till köket. I helgen blir de en SOVAR-HELG för mami!!

Postat av: Ängla Norberg - Livet som mamma & Fru

Publicerad 2012-01-20 09:00:03

åh vad nyfiken du gör mig! :) Vad kan det vara så gör dig så glad? :) hoppas du hinner vila upp dit ordentligt nu i helgen <3 kramar på dig <3

Postat av: Marie - mina dagar i ord och bild ♥

Publicerad 2012-01-20 09:17:21

sv: Tack :) Den är köpt på H&M våren 2011 nedsatt på rea, så gissar att den tillhörde kanske vinter kollektionen det året :)

Postat av: Ida - Isabellas mamma

Publicerad 2012-01-20 09:42:21

Svar: Det startade helt naturligt, vattnet gick och sen började värkarna :)

Postat av: Emma

Publicerad 2012-01-20 09:44:48

Roligt med bra besked!! Det är du värd efter dagarnas turbulens när det gäller känslor!

Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

Publicerad 2012-01-20 09:58:50

mysigt att hon tycker så mycket om Linus :)

Postat av: jennifer

Publicerad 2012-01-20 13:15:44

vadå för lyckliga besked? :o :D

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-01-20 14:15:12

Sv: Ja visst var det fint!!



Jag drack i lösvikt, massor :)

Men det sägs väl mest hjälpa till med att få igång amningen och för att hjälpa magen efteråt. Tror inte så mycket på det där med att det startar eftersom kroppen måste vara mogen :)



Ha en trevlig helg!



Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-20 19:04:53

vad kul med några glada besked!! :))

Postat av: Frida

Publicerad 2012-01-20 19:12:37

Vilken otroligt fin blogg du har, och rolig att läsa :) Hoppas ni får en trevlig helg!

Postat av: Trees gravid london

Publicerad 2012-01-20 19:29:41

Nu blev jag nyfiken! Vad är det för nyheter?

Postat av: Emelie Lyrefors

Publicerad 2012-01-20 22:10:29

Hoppas ni haft en fin dag och det där beskedet lät härligt!!:)

Postat av: kate

Publicerad 2012-01-20 23:42:26

Kolla min nya kategori "bloppis" med massor av saker. Billigt & bra!



http://kateie.blogg.se/category/bloppis.html

Postat av: Emilia - 16 och blivande mamma.

Publicerad 2012-01-21 00:41:10

Jag hänger inte riktigt med i tiden men är det varannan helg wilja träffar sin pappa? :)

Postat av: Anna

Publicerad 2012-01-21 01:50:17

Har Simon träffat någon ny än? Om inte, bävar du inte inför den dagen? Det kommer ju bli Wiljas låtsasmamma? Jag har inga barn men jag kan tänka mig att man inte vill lämna sitt barn till vem som helst sådär. För hon blir ju automatiskt oxå en del av Wiljas liv.

Postat av: alexandra

Publicerad 2012-01-21 03:31:41

Snygg blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela