Publicerad 2012-02-07 19:51:59 i En annan del av Stockholm!,

Vaknar & brister ut i tårar!



Det märks att de är såhär på slutet, och att orken är nere på noll och vandrar! Hujeda.... ni vet vad jag ska säga. Efter middagen så gick jag raka vägen till sängen och la mig! fick sova i lite mer än en timma innan hjärtat skulle iväg på träning! Men de va verkligen så himlans skönt.
När jag vaknade så började tårarna verkligen bara spruta! gjorde så himla ont i högerhanden! :( kändes verkligen som någon stod på den, och stått där och stampat under hela sömnen! Den va alldeles slut. Jag har ingen som helst kraft i den högra, kan inte knipa! ingenting, och som sagt domningarna är en sak! men de här med att vakna upp och ha så förbannat ont är verkligen inge roligt :(

Älskade hjärtat bara höll om mig, jag förbannade mig en stund över allting!
Sen tog vi fram stödet & lindade handen. Nu när den är rak så känns de aningen bättre, känns som en bedövning bara i hela handen. Känner ingenting, känns som man kan bita den hur hårt som helst utan jag skulle känna något! :/ Två alvedon senare så känns de iallafall bra!

Wilja och Mamma har ätit lite kvällmys! nu blir de soffan en sväng innan vällingdags♥
Jag har verkligen världens mest förstående & underbaraste pojkvän.. Tack att du hjälper mig, står ut med mig, stöttar mig genom vått och torrt. Jag älskar dig så hjärtat värker!

Postat av: Emma

Publicerad 2012-02-07 21:01:20

Nej vad jobbigt! Då är det skönt att ha någon som håller om en lite..



Hihi, det där med chipsen.. Har gjort det så länge jag kan minnas. Jag tuggar inte på chipsen direkt utan jag lägger ett på tungan och snurrar det i munnen ett par varv så att kryddorna blir borta innan jag tuggar och sväljer. Jättekonstigt men det går utav bara farten :)

Postat av: Denize - Ensam morsa till E&E i Spanien - Foto

Publicerad 2012-02-07 21:04:20

Vad skönt med avlastning, det behöver du! KRAM!

Postat av: Cecilia. Mamma till Lova 110404 <3

Publicerad 2012-02-07 21:11:45

Så fin hon är! <3

Postat av: Carro och Miley

Publicerad 2012-02-07 21:35:07

Usch , du verkar ha det jobbigt nu sista tiden.. "/

Kämpa på , inte lång tid kvar nu !



styrke kramar från oss <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-02-07 22:35:50

Men gud vad jag känner med dig! När det är jobbigt och gör ont är det banne mig inte roligt alls!

När det var en månad kvar för mig trodde sa jag också att jag inte skulle orka, men det gör du! Tror dom här veckorna kommer gå fort! Hoppas det för dig!



Tack för svaret om donkeyn, det blir nog en sån men tänkte fråga hur lång Wilja är och om hon slår i sufletten när den är utfälld?



Kram och gud så spännande att det snart blir bebis!!



kram!

Postat av: Mia

Publicerad 2012-02-08 02:00:33

Har du provat att lägga kuddar under armarna/händerna när du ligger? Så dom kommer upp lite? Jag har jätte problem med Inflamationer i lederna i armar och händer (ungefär som reumatism), gör skit ont och sväller ibland så jag inte ens kan böja fingrarna. Då brukar det bli lite bättre om de ligger lite högt, verkar lite avsvällande iaf! Prova om inte annat! Fast helst skulle jag ju se att din lilla knodd ploppar ut snart, börjar ju bli nervig här bakom skärmen :p Och det låter som att det är en mamma som behöver det nu ;)

Postat av: Therese

Publicerad 2012-02-08 09:33:11

Har du testat handledsskenor för händerna? jag köpte mina billig på apoteket.. å dom har då verkligen hjälpt mig!! Fast du kanske inte ids nu då du inte har såå långt kvar? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela