Publicerad 2012-02-23 11:57:55 i De bästa av Bålsta! <3,

Tagit mig en vals!




Nu har jag haft mig en redig vals med både dammsugare & golvmopp! Nu skiner hemmet från golv till tak! Tycker snart synd om våra stackars golv, jag gör ju inget annat om dagarna än att STORSTÄDAR var eviga dag! :D Men nu är de gjort, och har alltid en lika skön känsla i hela kroppen efteråt!♥

Nu har jag två timmar till att passa på o vila innan lilla månstret kommer hem från förskolan!

Föresten! ni som längtar, alla mina sammandragningar & förvärkar är borta med vinden! :D
De blir nog aldrig bebis här inte.

Postat av: Angelica

Publicerad 2012-02-23 12:01:41

Fina du :)



och vad duktig du varit, så gött när hemma är rent och fint :)



men hallå bebis, titta ut nudå. inte lura din mamma sÅ ;P



Kramar!

Postat av: C - 3 barns mamma i mars

Publicerad 2012-02-23 12:19:46

Det sägs ju att det ska vara jätte lungt innan det startar på riktigt så imorgon tror jag nog det startar för dig :D

Postat av: Sara

Publicerad 2012-02-23 12:37:50

Usch va jobbigt, jo den kommer ut till slut. Jag trodde inte heller att Melvin skulle komma. Förvärkar som kom å försvann, men efter 12 dagar så va det dags. Jag grät in till förlossningen för jag av så lycklig

Postat av: ENDENISE

Publicerad 2012-02-23 13:06:49

men du ska ju VIIIIIILA!! hahaha, toker!

Älskar sista meningen, min humor även fast det var en tråkig mening.



Det är nu ni ska sexa!

Postat av: Joanna

Publicerad 2012-02-23 13:37:09

Sv: tack så mycket, mitt livs kärlek och jag! :)



Ja du har en riktigt mysig mage så jag förstår att lill tjejen vill njuta av att ligga där liite till! :) hoppas att du slipper utstå mer smärta, lider verkligen med dig! Kram!

Postat av: jennifer - med ett mirakel bakandes i ugnen

Publicerad 2012-02-23 14:32:59

men va duktig du är då!

jag orkar ingenting och är för klumpig för att fixa fint hemma just nu. beundrar din drivkraft ;)



PUUS

Postat av: Therese

Publicerad 2012-02-23 14:40:37

Vad duktig du är... meeen, nu äre bara att bebis tittar ut, jag hade ju faktiskt gissat på i morgon! :)

Postat av: Sara - Mamma till Nova

Publicerad 2012-02-23 15:01:05

Kikar in och önska dig en trevlig dag :D

Postat av: Linda

Publicerad 2012-02-23 15:07:09

SVAR: Du kan väl skicka ett mail till mig så kan vi ta allting där? :) Mailen står här ovan!



Vore suuuuuperkul isf!! :)



KRAM!

Postat av: My - Mamma till Alma

Publicerad 2012-02-23 15:23:50

Jag kollar på din blogg de första jag gör varje morgon, och åååh, är så nyfiken på att få se den lilla sötnosen som gömmer sig där inne!



Stor kram till dig!

Postat av: Ebba

Publicerad 2012-02-23 15:50:46

Du är så himla fin! :)

Postat av: Jenny - Mamma till en av varje i mars

Publicerad 2012-02-23 15:57:08

Finns inget bättre än ett städat hem och nya tulpaner. DÅ kan ingenting gå fel känns det som :P



Tror faktiskt att både du och jag kommer föda den 29:e bara för att...

Postat av: Sofie

Publicerad 2012-02-23 19:51:21

Tror att lilla syster tittar ut i natt:) jätte bra blogg har du iellafall:)

Postat av: Emma

Publicerad 2012-02-23 20:38:33

Duktig du är som städar fastän du går på övertid!

Hade tänkt att göra det jag också idag men solen sken så väldigt så det får se ut som sju svåra år i ett par dagar till. Hade en nöjd son och det är huvudsaken :)

Postat av: Karolina, gravid i v. 39 ♥

Publicerad 2012-02-23 22:44:08

Vilka fina bilder på dig, snyggo!

Haha, jag tror inte Bananis kommer före lillasyster. Jag som är så nyfiken - och så har hon helt lagt ner "utbrytningsförsöken"- vilken busa hon är! :)

Kramar

Postat av: kelli - gravid med bf i april

Publicerad 2012-02-24 03:57:42

Jag som inte varit här på ett tag trodde jag skulle snubbla in och få se en liten bebis men inte då! haha :D

hejar på här borta fortfarande iaf!

Postat av: Johanna - mamma till 3

Publicerad 2012-02-24 09:11:50

Sv: gudomligt goda vart dom! Tycker du om att baka, Patricia så ska du verkligen pröva:) kramar till er

Postat av: Sofie, mamma till Teodor och Wilmer

Publicerad 2012-02-24 19:04:53

Men då! Nu vill vi att bebis kommer! Jag vill tror nog att inom en vecka så har ni henne hos er! :D

Postat av: Johanna - HOBBYFOTOGRAF

Publicerad 2012-02-26 19:12:41

vad fin du är! Och himla fin blogg :))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela