Publicerad 2012-02-23 15:53:35 i Svärmors smycken.,

Smycken!



Gör lite 'reklam' för min Svärmor om man får säga det så! Inte lätt att komma ut med att man sysslar med detta till Hobby. Men då är de bra att ha en blogg-galen svärdotter som mer än gärna skryter om hennes fina smycken.
Gå in och kika om ni hittar något intressant!
Hon gör inte bara armband, utan även ringar, halsband, armband etc.
Ni hittar henne: HÄR.

Postat av: frida

Publicerad 2012-02-23 17:24:09

Hej Patricia!

Älskar din blogg och läser den flera gånger om dagen.

Gud va fina smycken din svärmor gör , men går dem att beställa? I såfall , hur gör man det? Hittar ingenstans där det står. :)

Hoppas lilltjejen kommer ut snart! Super glad för eran skull & önskar er all lycka!

Kramar fridaelinor.blogg.se

Postat av: Sara

Publicerad 2012-02-23 19:02:27

JO dottern skulle komma den 22 sep men väntade 5 dagar & sonen den 22 sep men han väntade 12 dagar innan. Så hade man en jätte mage, så alla trodde jag skulle få en unge på över 4kg. men ut kom en liten kille på 3875g. Så blir det nå fler barn så undrar jag hur länge den ungen kommer att vänta S

Postat av: Carro

Publicerad 2012-02-23 19:15:01

Sv: Oj det glömde jag att skriva. På Jysk :)

Postat av: Spanienfrugan

Publicerad 2012-02-23 19:51:37

Åh, vilka läckra saker. Fin blogg det här med :)

Kul att ni skall bli fler i familjen.

Postat av: MANDY- Mamma till River!

Publicerad 2012-02-23 21:59:31

Kikar bara in för att önska ett stor lycka till när det väl är dags för lillasyster att komma ut. Så som sagt, stor lycka till kram från mig och lille River <3

Postat av: Cornelia

Publicerad 2012-02-23 22:10:53

Har kikat förut och finns såå mycket fint! Kanske dags för en beställning snart :) Något fint till våren och sommaren, hmm nu blev jag sugen! Såg förresten vad mycket superfina kläder wilja ska få, ritkigt underbara plagg! :) Ha det underbaaart!



SV: TACK för dina fina ord, blir så glad när du svarar. Jag fortsätter hålla thumbsen och om jag ska gissa så tror jag att ni har er lilla tösabit innan helgen är över.. Hmm hih :) STOR KRAM!

Postat av: Lollo

Publicerad 2012-02-23 23:41:16

jättefina! (:

Postat av: Trees

Publicerad 2012-02-24 10:03:15

Har en liten flicka fotts nu kanske??? :) <3

Postat av: karolinajonsson

Publicerad 2012-02-24 10:42:04

Var med och tävla om ett valfritt iphoneskal!

http://jonssonsfoton.blogg.se/2011/december/utkast-dec-12-2011.html#comment



Var med och tävla om ett sminkkit!

http://jonssonsfoton.blogg.se/2012/february/vinn-sminkkit.html#comment



Eller kika in på min bloppis!

http://jonssonsfoton.blogg.se/2011/december/bloppis.html#comment

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2012-02-24 13:06:13

Fina! Vart kan man köpa dem?! Har hon nån webshop?!

Postat av: Henrik Stigell

Publicerad 2012-02-24 14:05:34

Gäller ju att ha de rätta kontakterna, haha!



Fina smycken förövrigt :)

Postat av: Therese

Publicerad 2012-02-24 14:11:34

Heej, är det någon som är på bb nu när du inte uppdaterat? :) nyfiken!! :) Kramar från mig.

Postat av: Elin

Publicerad 2012-02-24 20:48:39

Kan du skicka adressen till smyckes sidan ? Går inte att klicka in :(

Postat av: kelli - gravid med bf i april

Publicerad 2012-02-25 02:50:11

gick inte att kommentera det senaste inlägget så skriver här! grattis grattis till er <3

Postat av: Sara

Publicerad 2012-03-29 18:02:27

Skulle vilja beställa 3 sådana armband som är på bilden :-)

Ett med vita stenar och två med rosa :-)



Beställde tidigare men det kanske kom bort..

Jaja försöker igen ;-)

Postat av: InnodeIroky

Publicerad 2012-08-15 08:50:25

vpakhlwe [url=http://magasinnchaussuresdefoot.com/]mercurial vapor[/url] dtzhdotbo chaussures de foot nike ovagrhnd http://magasinnchaussuresdefoot.com/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela