Publicerad 2012-02-07 13:39:33 i De bästa av Bålsta! <3,

New in, jag bara dog.



Idag efter kontrollen så va jag sådär ömklig och rätt slut..♥
Så jag bara råkade gå in på Highligt, drömde mig bort när jag såg alla fina oddmolly tunikor , jackor & allt annat vårfint som översvämmar lilla butiken! Sen gick jag runt hörnan och bara såg den.
Den mysiga, den fina! Den som jag kollat efter, en mysdress! En FIN mysdress som jag tjatat om i veckor.
OCH DEN PÅ HALVA REA PRISET!!!! Skojar ni om jag känner en glimt av skitstor lycka?!
Även om den är i en M som jag kommer drunkna i så kommer jag inte ta av mig den. De lovar lovar lovar jag!

För övrigt så är de den jag ska bo i hela dagen!
Hämta hem min älskling. Sen ska jag & förkylningen från helvetet, & den nya pyjamasen lägga oss under täcket med en kopp te, nässdukar & nässpray. Korar mig själv till dagens tråkigaste mamma! (igen..)

Postat av: R

Publicerad 2012-02-07 14:01:29

kan du visa en helbild när du har på dig denna söta dress?

Den var jätte fin men svårt att se helt hur den ser ut :D

Postat av: Angelica

Publicerad 2012-02-07 14:10:14

Åhh krya på dig!

Här hemma är vi med genomförkylda :(



Stor kram!

Postat av: Emma

Publicerad 2012-02-07 14:21:40

Roligt med lite nytt!

Krya på dig! Kram

Postat av: elin - gravid i v.39

Publicerad 2012-02-07 14:54:53

Åh, ser ju superfin & mysig ut :>

Postat av: Janni

Publicerad 2012-02-07 15:02:36

Såå fin! Riktigt Janni-mönster :)

Den förstår jag att du kommer trivas i!!

Krya på dig!!

Postat av: Nikita - gravid med lillasyster

Publicerad 2012-02-07 17:20:56

Åh va fin den såg ut å mjuk :-) en pyjamas måste ja införskaffa mej åxå !!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela