Publicerad 2012-02-07 10:45:55 i De bästa av Bålsta! <3,

Mysis från SVEA!




Åh, se våra små hjärtan springa omkring i dessa mysiga dressar! finns från strl 62/69 uppåt.
Nu är jag iordning här hemma, lägenheten är mindre ordnad känner jag.
Men jag orkar inte bry mig mindre! Förkylningen från helvetet håller i sig, blir ju bara värre & absolut inte bättre! Vad är det här? fick två blåsor på tungan & nu har jag fått en till längst bak i käften! så att tugga är en omöjlighet, blir flytande föda för mig nu. Testa att tugga ett tuggummi! borde jag inte ha gjort, har spottat blod då jag tuggar på själva äckelblåsan! Den ligger vid visdomstanden, fy bövelen.

Nej det är ingen tipptopp start på dagen inte!
Wilja va iallafall överförtjust i att få åka pulka hela vägen till förskolan! Lämnade mig med ett superstort leénde. Jag känner mig inte ett dugg förvånad! Jag är ju inte den roligaste hon kan hitta o leka med just nu.

Nu får denna långa väntan gärna vara över!
Och säg inte nu: Njut, för du kommer att sakna det! Jag VET att jag kommer sakna det.
Men att vara en aktiv mamma för Wilja, det är de viktigaste för mig just nu. Hatar den tråkiga stela tanten jag är nu!

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-02-07 10:58:51

Ja v i hade jättekul :) Din tid kommer snart, snart har ni er lilla tjej hos er :)

Krya på dig!

Kram

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-02-07 11:51:06

Hej!

Fin blogg du har! Har följt den ett tag nu! :) Ska ha min första plutt om 6 veckor :)

Men nu har jag letat ihjäl mig efter den dressen från Svea på nätet..! Finns den att köpa någonstans?? Hittar inga Svea barnkläder... Tacksam för svar :)

Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

Publicerad 2012-02-07 11:56:04

åh vad gulligt att de finns till de små :)

Postat av: Caroline Elisabeth - Mamma till Jennifer

Publicerad 2012-02-07 12:36:11

Underbart dress!! :)



Sv. Joda jag tycker du har lite dialekt, vad för någon vet jag inte men jag älskar den haha. Jag är själv jätte dålig på att filma. Får nog komma igång med det jag med snart! :D

Postat av: Emma

Publicerad 2012-02-07 14:14:48

Känner igen känslan av att vara en tråkmamma! Håll ut!!

Kram!!

Postat av: Janni

Publicerad 2012-02-07 15:04:04

Lilly hade den rosa SVEA tröjan i våras somras och höstas. Stl 74-80 passade verkligen jättelänge.

Snart öppnar den butiken här i stan och då blir det en marinblå till Smulisen i vår :)

Denna gången stl 90-98, oj hon kommer nog drunkna i den.. haha!

Postat av: Emelie

Publicerad 2012-02-07 16:29:45

Åh vilken mysig blogg du har, gillar den verkligen :) Spännande med BF dag så snart, jag fyller också i feb, en bra månad ;) hihi.

Postat av: katinka, mamma till Elias och Nora

Publicerad 2012-02-07 17:46:52

Vart har du hittat dessa underbaringarn ?

Postat av: Emelie

Publicerad 2012-02-07 18:36:58

haha jag längtar också som en tok! :) Jag hittade dig via någon annan blogg där du kommenterade har jag för mig. :) Det är inte ofta jag hittar riktigt bra nya bloggar så det var kul! läste igenom din blogg rätt länge och tycker den är mysig!

Postat av: Josefin - mamma till Melwin

Publicerad 2012-02-08 19:35:58

åh dom är så fina, Melwin har tröjan i grått.. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela